AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #21 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg syns folk er idioter som tror de vet hva det er snakk om før de engang har spurt for å være sikker. I tillegg havner de i haugen for folk som skal sendes til Svalbard ene og alene fordi de er AB. Jeg synes du virker så sint, sur og bitter jeg, Silfen.. Er det bare jeg som sitter med det inntrykket? Anonym poster: 054ac1cbb6d08ce0634b0b213bd47586 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. august 2012 Forfatter #22 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg synes du virker så sint, sur og bitter jeg, Silfen.. Er det bare jeg som sitter med det inntrykket? Anonym poster: 054ac1cbb6d08ce0634b0b213bd47586 Du og en gjeng andre som skal til Svalbard. God tur. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minde09 Skrevet 12. august 2012 #23 Del Skrevet 12. august 2012 At det er selvmotsigelse og feigt å fortelle hva man tør stå for som AB. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 12. august 2012 #24 Del Skrevet 12. august 2012 At det er selvmotsigelse og feigt å fortelle hva man tør stå for som AB. Litt pä siden av trädens tema: men er det virkelig det? Verken du(trur jeg) eller jeg har vel nevneverdig annet enn anonymitet pä KG ä fronte i fra väre brukere, og folk kan koble like lite eller mye informasjon opp mot meg som person utifra min bruker, som om jeg skulle skrevet uten brukernavn. I begge tilfeller er min IP-adresse ikke umulig ä spore opp, og i begge tilfeller kan alt jeg sier for all del vaere falskt konstuert uten at noen kan bekrefte at jeg virkelig stär for det min bruker gjör her. Dog ser jeg selvsagt ikke hvorfor en skal lyve om seg til ukjente eller skrive ting man egentlig ikke er for ä si, og ikke forsär jeg meget av hvorfor man bruker AB-funksjonen, men at det er langt mer 'modig' eller respektabelt ä skrive ting under brukernavn heller en uten, det kan jeg ikke helt se for meg. Selvsagt kan vanlige brukere lettere danne seg et helhetsinntrykk av debattanten om man stadig skriver under brukernavn, men gitt at helhetsinntrykk over internett lett kan justeres uten ä bli falsifisert, sä synes jeg det er like greit ä dömme folk i hver enkeltträd basert pä hva de skriver der. Og med dagens koding pä ABere og mulighet for rapportering, sä har jeg for min del ikke mye ä bemerke meg fra den siden. Beklager sidesnakket, men det slo meg plutselig at jeg egentlig ikke skiller mellom 'brukere' og Ab-ere for min egen del. Hva gjelder träedns tema, sä stär jeg vel egentlig for det aller meste jeg mener utifra det jeg kan huske for öyeblikket, men jeg tör blant annet ä alltid stä for bäde min religion, mitt politiske standpunkt og mitt syn rundt samliv og alle former for relasjoner, selv om jeg merker at de alle er i motvind nä om dagen. Men kan jeg argumentere for det og personlig tro pä dens 'riktighet', sä vil jeg stä for den uansett hva normen skulle tilsi den dag. Av mer definerte og 'ubetydelige' ting, sä kan jeg stä for at jeg synes tiden man bruker pä treningssentre er bortkast av sitt liv, at dyreutnyttig av egoistiske grunner er uforsvarlg og at jeg misliker alle dietter som luker bort enkeltvarer uten ä stabilisere kosthold og livsstil i nevneverdig grad. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. august 2012 Forfatter #25 Del Skrevet 12. august 2012 Ja, Yes, det ER det. Enkelte tråder er helt uskyldige å delta i med brukernavn. Det er jo helt på trynet og komme inn i en tråd der man blir bedt om å si hva man tør stå for og ikke engang tørre bruke et brukernavn. Fullstendig bak mål. Sånn ellers kan jeg være enig med at anonymitet kan være på sin plass, men i denne tråden er det totalt malplassert og viser bare at folk er en gjeng anonyme pissharer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #26 Del Skrevet 12. august 2012 Tør ikke stå for noe, jeg. Derfor jeg er medlem på KG Anonym poster: ac1dea31c0eb44a553065482b54f3a67 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 12. august 2012 #27 Del Skrevet 12. august 2012 Ja, Yes, det ER det. Enkelte tråder er helt uskyldige å delta i med brukernavn. Det er jo helt på trynet og komme inn i en tråd der man blir bedt om å si hva man tør stå for og ikke engang tørre bruke et brukernavn. Fullstendig bak mål. I henhold til denne träden(og for alle del mange andre träder) har du selvsagt helt rett, men rent generelt sä virker det som folk tilegner AB-funksjonen mer feighet opp mot de som bruker brukernavn enn det jeg selv trur jeg föler. 'Du har ikke noe ä si som AB' synes jeg blir brukt litt vel ofte i träder hvor det strengt tatt er unödvendig, og ofte som verktöy for ä bemerke debattanter som er useriöse eller heilt pä viddene, og det kan man nok ofte gjöre uten ä poengtere AB-funksjonen i 'kritikken'. Forövrig mä jeg legge til at jeg tör ä stä for at jeg ikke synes det er patetisk at enkelte velger ä bo hos sin familie i vel mange är over normalen, dersom ikke den övrige familien har noe nevneverdig i mot det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. august 2012 Forfatter #28 Del Skrevet 12. august 2012 Ja, jeg syns AB er en funksjon som ikke burde eksistere. Men det betyr ikke at jeg ikke kan se hvorfor enkelte i enkelte situasjoner velger å være anonym. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minde09 Skrevet 12. august 2012 #29 Del Skrevet 12. august 2012 yes2yes Det kom ikke så klart frem men jeg mente selvsagt anonyme i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 12. august 2012 #30 Del Skrevet 12. august 2012 Da har ingenting å motsi dere på, og poengteringene gjør de forrige innleggene meir begripelige for mitt vedkommende. I denne kan det nok virke vel malplassert å bruke en funksjon som gjør vedkommende hakket mer anonym, og med det får jeg si meg enig og avslutte avsporingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 12. august 2012 #31 Del Skrevet 12. august 2012 At i de områdene hvor det er boligmangel og lite areal til å bygge ut nye boliger burde man tenkt på å bare rive noen av de mange plassene det er rekkehus, lave blokker, eller eneboliger for å heller bygget en del høyblokker.. Blir litt oppgitt over at i den byen hvor jeg bor, er boligprisehe HØYE, og det er veldig lite plass å bygge nye boliger på (man prøver bare å skrape sammen noe), men alikevell så bygges det bare lave blokker, rekkehus eller eneboliger.. Det løser jo ingen langsiktige problemer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. august 2012 #32 Del Skrevet 12. august 2012 Eg tør stå for at eg synest samfunnet er gjennomsyra av kvinneforakt, og at KG er eit godt døme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samosa Skrevet 12. august 2012 #33 Del Skrevet 12. august 2012 -Emo/alternativ ungdom som henger på Oslo S og ellers overalt i byen er jævlig slitsomme og oppmerksomhetssyke. -Barn er plagsomme. -Folk som drikker seg drita, gjør dumme ting i fylle og ikke tør å stå for det kan enten bli avholds eller spille kanonball på motorveien. -Folk som på død og liv må legge ut bilder av at de enten røyker eller drikke på facebook. Eh, kan du ikke bare gjøre dette uten å vise verden hvor "kul" du er? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 12. august 2012 #34 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg tør stå for det jeg skriver på KG, blant annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 12. august 2012 #35 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg syns kjønnshår er kvalmt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 12. august 2012 #36 Del Skrevet 12. august 2012 Aha! Nå forstod jeg overskriften. Måtte lese den noen ganger før det gikk opp for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minde09 Skrevet 12. august 2012 #37 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg er glad for at OL er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 13. august 2012 #38 Del Skrevet 13. august 2012 jeg er pisselei folk som ikke fatter dette med fartsgrenser, og at det ikke er "trygt" å kjøre 100 om kvelden i en 80-sonde "for da er det ingen andre der". vel, når du forventer det minst, det er jo da det smeller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 14. august 2012 #39 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Romfolk er noe ordentlig snyltegrisepakk! Endret 14. august 2012 av Anciol 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. august 2012 #40 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg tør å stå for alle mine meninger. Jeg har ingen så, i mitt hode, ekstreme tanker at jeg ikke kunne sagt de høyt. Derimot er det ikke sånn at jeg nødvendigvis deler rundt alle mine meninger og holdninger til alle og enhver. Jeg ser jo an hva som passer seg når. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå