Gå til innhold

Hva TØR (se, EN r) du stå for?

Silfen

Anbefalte innlegg

Jeg tør å stå for at man burde sende alle nek til Svalbard og la de delta i kampen for tilværelsen og bidra til å opprettholde isbjørnenes liv og levnad. Jeg vil begynne med å sende enkelte fra hva man ikke tør å stå for-tråden, men grunnet KGs regler kan jeg dessverre ikke nevne nick.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carla H.

Jeg tør å stå for det jeg sier når jeg sier: fuck verdensledere, politikere og lakeine deres og fuck mediakåte mennesker, fuck media, fuck alt sammen!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carla H.

At jeg synes folk som kler seg i ekte pels er idioter.

Amen!..og at folk som bruker tusenvis av penger på klær fordi at det er "mote" er idoter

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg står for hver pokkers ting jeg sier. og i kveld, mest av alt - folk generelt er idioter, og det holder jeg ved til det motsatte blir bevist av den enkelte. i noen tilfeller lar jeg tvilen komme den enkelte til gode, men det er ingen norm.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradisjonelle bryllup er det kjedeligste EVER. Hvite kaker, hvite kjoler, treretters middag. Fy faen så sjelløst!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ler av de som svir av masse penger på ett klesplagg.

Spesielt når de kunne fått et helt likens plagg billig, men velger det dyre alternativet fordi det har en annen merkelapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThatWoodcut

At jeg ikke vil ha barn. Og at jeg hadde tatt abort uansett kjønn, helsetilstand eller hvordan livet mitt ser ut på den tiden.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

At jeg ikke vil ha barn. Og at jeg hadde tatt abort uansett kjønn, helsetilstand eller hvordan livet mitt ser ut på den tiden.

Enig.

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

Står for at jeg er enig i alt som sies i denne tråden så langt, bortsett fra det med preggo-mager. Det er hot!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg står for alt jeg sier, og har dermed fremdeles til gode å svare på et eneste innlegg uten nick f.eks.

Nevner i fleng;

-At jeg syns de fleste som stemmer Frp virker mindre intelligente etter å ha forsøkt å ha dialog med dem i over tre minutter. Argumentene glimrer med sitt fravær, og tilsynelatende baseres "fakta" på noe de har hørt fra andre.

-At personer med ADHD er jævelig slitsomme når de ikke er bra medisinert

-At nordmenn på chartertur er dritharry

-At nordmenn som klager på NAV burde sendes til Afrika et år, eventuelt Svalbard som nevnt over, for å få et snev av innsikt i verden, og ikke minst; kanskje risikere å innse hvor jævelig heldige de er og hvor jævelig tilbakestående de virker når de klager på NAV.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At barn under 9 mnd IKKE har noe i barnehage og gjøre. Sosialisere en baby? WTF??? Jeg skjems på vegne av kvinner at de ikke har bedre vett enn å plasseres sin lille skatt hos fremmede slik at de institusialiseres før de er fylt 12 mnd.

GALSKAP!

Anonym poster: f3ca95f772970a0569bf5be5ea3ec6e8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At alle som misshandler dyr fortjener en real omgang med juling, og at folk som ikke kastrerer blandingskattene sine er idioter.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de som er stemmer AP er noen naive nikkedukker, som ikke klarer å tenke selv og å ta egne avgjørelser.

Anonym poster: 054ac1cbb6d08ce0634b0b213bd47586

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tør å stå for at jeg synes at folk som må drite ut andres grammatikk i sin egen trådtittel, når de forstår poenget, er idioter.

det heter btw 'ÉN r' og ikke 'EN r', så du får rette opp så du ikke skyter deg selv i foten her silfen.

Anonym poster: 3afd79ef7d61d2763cf721a63fa6c277

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns folk er idioter som tror de vet hva det er snakk om før de engang har spurt for å være sikker. :) I tillegg havner de i haugen for folk som skal sendes til Svalbard ene og alene fordi de er AB.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...