Gå til innhold

Betatt/interessert i en på diskusjon.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager tråden her sånn at jeg forhåpentligvis ikke skal bli gjenkjent. Er også noe flaut så at en her på forumet tydeligvis også er betatt av en bruker på dette forumet så det er iallefall ikke så unormalt..

Uansett får komme til saken, det er en jente på diskusjon.no som på mange måter har vekket min interesse, er bare i det siste at det har gått opp for meg egentlig. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre eller hva jeg skal si.. Føler at det blir veldig rart hvis jeg sender henne en PM og aner ikke hva jeg skal si da. "Jeg har aldri møtt deg eller sett deg, men allikevel så finner jeg deg veldig interessant".

Anonym poster: 3b71b6886001f77cd364a2dacd6ceb97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg. Haha. Hva om hun ser kjempestygg ut(hvis du bryr deg om sånt da) eller er utrolig rar i virkeligheten? Send henne en melding og si at du synes hun virker interessant.

Anonym poster: ff4bcdbfde811f7b3c0eaba4b2398d32

• Liker 1
Skrevet

Stakkars deg. Haha. Hva om hun ser kjempestygg ut(hvis du bryr deg om sånt da) eller er utrolig rar i virkeligheten? Send henne en melding og si at du synes hun virker interessant.

Anonym poster: ff4bcdbfde811f7b3c0eaba4b2398d32

Hehe det er faktisk noe jeg tenker på, men hittil har interessen vært pga, hva kan man si, en unik måte å uttale seg på. Så er da rent på det personlige plan, men som du sa så kan hun være ikke fullt så pen.

Skrevet

Et problem (eller to) som er verdt å nevne er også at det var i en tråd av henne så plaget jeg henne egentlig ganske mye når jeg tenker meg om (kanskje barnskole"flørting"), var ikke interessert da (iallefall ikke bevisst), men var også en viss seksuell tone over det hele. Både fra hennes og min side, om det var seriøst tviler jeg sterkt på. Så da kan det virke veldig creepy/lavmåls hvis jeg sender henne melding.. Var også en tidligere diskusjon hvor begge vi to mildt sagt var uenige om et tema (religion).. Så det blir på en måte rart hvis jeg sender henne melding som sagt. For alt jeg vet så kan hun tro at jeg prøver å mobbe henne både i den ene tråden og i innboksen..

Skrevet

Det er Vida. Hun har for øvrig bursdag i dag.

Anonym poster: 87b820733b53c90dd41677ca5e0716eb

Skrevet

Det er Vida. Hun har for øvrig bursdag i dag.

Nei det er det ikke, aldri hørt om henne heller :)

Skrevet

Nei det er det ikke, aldri hørt om henne heller :)

Hvem er det, da?

Skrevet (endret)

Hvem er det, da?

Det er ikke relevant for TS sitt "problem"?

Endret av Feminist1
Skrevet

Det er ikke relevant for TS sitt "problem"?

No shit.

Skrevet

Vel jeg vil ikke si det.. Og tror at du rimelig lett kan finne ut hvem "jeg er" da også.. Og som dere to tydeligvis er enige om så er det ikke relevant :P

Skrevet

Send mld med bare "Hei :)"?

Ja kunne gjort det, men det er to problemer som jeg tenker på da. Hvis jeg bare sier Hei :) uten noe videre innhold så kommer hun sikkert bare til å ignorere meg og rynke på nesa og må tro at jeg er den dusten. Også er det det med at jeg har "plagd" henne før, så da vil hun kanskje tro at det er en eskalering av det, ikke vet jeg..

Skrevet

Hvem er det, da?

Men hvis du tipper på en bruker og det er henne så skal jeg ikke nekte for det ;)

Skrevet

Hva med å ta utgangspunkt i noe hun har skrevet på forumet, og sende en pm om det? Noe a la "Jeg leste hva du skrev i den og den tråden, og ville bare sende deg en pm for å si at jeg synes det var bra/smart/morsomt/et eller annet skrevet. Har du hatt en fin sommer?:) ". Noe sånt. Helst litt bedre formulert enn jeg får til midt på natta. ;) Da har du hatt noe konkret å skrive om, slik at det ikke blir kleint om hun ikke er så gira. Det verste som kan skje er at du har sendt en hyggelig pm om noen hun har skrevet. Samtidig har du åpnet for videre kommunikasjon. Og da kan man ta det derifra.

Verre trenger det ikke å være, du trenger ikke å bekjenne din betatthet fra første øyeblikk. ;)

• Liker 2
Gjest Carla H.
Skrevet

Dette var fascinerende...kommer det oppdateringer på det her?

Skrevet

Hva med å ta utgangspunkt i noe hun har skrevet på forumet, og sende en pm om det? Noe a la "Jeg leste hva du skrev i den og den tråden, og ville bare sende deg en pm for å si at jeg synes det var bra/smart/morsomt/et eller annet skrevet. Har du hatt en fin sommer? :) ". Noe sånt. Helst litt bedre formulert enn jeg får til midt på natta. ;) Da har du hatt noe konkret å skrive om, slik at det ikke blir kleint om hun ikke er så gira. Det verste som kan skje er at du har sendt en hyggelig pm om noen hun har skrevet. Samtidig har du åpnet for videre kommunikasjon. Og da kan man ta det derifra.

Verre trenger det ikke å være, du trenger ikke å bekjenne din betatthet fra første øyeblikk. ;)

Ja det høres jo smart ut :) Jeg er rimelig sikker på at hun kommer til å huske meg uansett. Hvordan ville dere ha sett på det hvis en her på kvinneguiden som hadde plagd deg litt i en eller to tråder og som du har helt motsatte meninger av begynte å snakke med deg?

Dette var fascinerende...kommer det oppdateringer på det her?

Vel tja hvorfor ikke, kommer vel hvis det skjer noe i det hele tatt.

Men bare for å nevne det: Er ikke forelska, har ikke noen følelser eller noe sånt. Det har jeg vært før og jeg vet hvordan det er, synes bare at måten å uttrykke seg på, samt personlighet og meninger er noe interessant og fascinerende.

Skrevet

Det er egetlig kanskje dette som er det flaueste/det som holder meg tilbake mest. Jeg er på en måte i en alder mellom 17 og 20 år, hun er sånn ca. 24 år..

Skrevet

Flørta ganske mye med henne faktisk, det var "vennskapelig" og humoristisk, men er jo bedre enn ingenting :sjenert:

Gjest Snoken-
Skrevet (endret)

Lillegutt her er betatt av Boil-in-bag-ris haha. GL!

Edit: skriveleif

Endret av Snoken-
Skrevet

Lillegutt her er betatt Boil-in-bag-ris haha. GL!

Haha er det hun grove?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...