Gå til innhold

Rockering - hvor lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer på hvor lenge man på holde på med en rockering/rokkering hverdag får å se resultater. Tror våres en en 0.5 kilo. Er ikke sikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har en slik en med "humper" på: ta det veldig forsiktig fra starten av.

Du kan få blåmerker og det kan bli ubehagelig om du tar for hardt i.

Vi taler av erfaring her. ;)

• Liker 1
Skrevet

Hvis du har en slik en med "humper" på: ta det veldig forsiktig fra starten av.

Du kan få blåmerker og det kan bli ubehagelig om du tar for hardt i.

Vi taler av erfaring her. ;)

Hehe, det er en med "humper" på ja. Men er blitt vandt med det. Men ska man bli sliten av det fordi jeg blir ikke akkuratt sliten? vet ikke om man skal det da . Men blir ikke etter 2 minutt iallefall. Takk for svar :sminkedokke:

Skrevet

Tror det er meningen at en skal kunne kjenne litt slitenhet etterhvert ja.

Kanskje du skal øke et minutt eller to pr uke, så du kommer opp i ti minutter?

Rocke halvparten til venstre og resten til høyre. Viktig med ballanse. :)

• Liker 1
Skrevet

Tror det er meningen at en skal kunne kjenne litt slitenhet etterhvert ja.

Kanskje du skal øke et minutt eller to pr uke, så du kommer opp i ti minutter?

Rocke halvparten til venstre og resten til høyre. Viktig med ballanse. :)

Jeg får ikke til å rocke høyre siden, tror jeg det var :surprised: Men er det nøye?? Vet ikke hvorfor , får bare ikke til. Hm.

Skrevet

Ja, det er litt viktig å gjøre det begge veier.. ellers blir magen/midjen mer markert på den ene siden:) jeg prøver å gjøre 20 min mens jeg ser på en serie eller noe gjerne før jeg skal trene og har ikke blitt sliten enda men når jeg tar i skikkelig (som man skal, for at det skal ha effekt) går pulsen litt opp og jeg blir varm. .

Har gått ned mye i mageområdet og fått mer muskler der, men trener andre ting veldig sidenav. Men jeg synes som sagt rockeringen er fin til å varme opp med, evt før annen oppvarming..

Skrevet

Ja, det er litt viktig å gjøre det begge veier.. ellers blir magen/midjen mer markert på den ene siden:) jeg prøver å gjøre 20 min mens jeg ser på en serie eller noe gjerne før jeg skal trene og har ikke blitt sliten enda men når jeg tar i skikkelig (som man skal, for at det skal ha effekt) går pulsen litt opp og jeg blir varm. .

Har gått ned mye i mageområdet og fått mer muskler der, men trener andre ting veldig sidenav. Men jeg synes som sagt rockeringen er fin til å varme opp med, evt før annen oppvarming..

Hm.. Okei, takk for svar :hjertesmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...