Gå til innhold

Å bli sjekket opp på gaten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg lurer på hvordan man vet eller kan oppfatte om man bli sjekket opp eller ikke på gaten av gutter/menn? (Dårlig formulert, men håper dere forstår)

Hilsen jente på 18 år :)

Anonym poster: 680d76c7eca5c74fa059eff54e156af5

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Edit: sorry, leste feil.

Endret av Minpin
Skrevet

Da vet du at dette er frekke gutter/menn.

Som betyr at du bør være mistenksom og veldig forsiktig.

• Liker 3
Skrevet

Vel, det er i hvert fall aldri noen tvil om mine intensjoner når jeg tar kontakt med en kvinne jeg liker eller er nysgjerrig på, men om en mann stopper deg og begynner å snakke med deg ut av det blå, så kan vi kanskje anta at han har gjort et forsøk på å "sjekke deg opp"?

Fortell mer.

:)

Skrevet

Da vet du at dette er frekke gutter/menn.

Som betyr at du bør være mistenksom og veldig forsiktig.

129164952429291808.jpg

Skrevet

Haha!

Jeg bare lurte sånn generelt. For hver gang jeg er ute og går eller noe. Så er det enten biler som tuter på meg eller så er det gutter som prøver å se inn i øynene mine og holde å øyekontakten. Syns nesten det er litt ubehagelig. Hvis en gutt hadde stoppet meg på gaten og begynt å snakke med meg ut av det blå, tror jeg at jeg ville blitt vettskremt..

Gjest Wanderlust
Skrevet

Hvis fremmede i det hele tatt stopper opp og snakker med deg i Norge, da blir du sikkert sjekket opp. Ellers går man jo bare og stirrer i bakken og unngår øyekontakt i det her landet ;)

• Liker 1
Skrevet

Hvis fremmede i det hele tatt stopper opp og snakker med deg i Norge, da blir du sikkert sjekket opp. Ellers går man jo bare og stirrer i bakken og unngår øyekontakt i det her landet ;)

Ikke som jeg har erfart :P

Skrevet

Hei.

Haha, helt enig. Øyekontakt er nesten "tabu" :pisk:

Jeg bryr meg ikke om noen ser på meg, og vi får øyekontakt. Men jeg synes det er verre om noen stirrer. Haha.

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Om en fremmed mann henvender seg til deg og gir deg komplimenter kan du like gjerne først som sist finne frem pepperspray, sparke ham i skrittet og hyle det du makter slik at du tiltrekker deg maksimal oppmerksomhet fra andre.

Hvis du enten bare svarer høflig eller ikke svarer i det hele tatt vil hans neste steg uansett være å kalle deg tøs, hore, billig eller enda verre; følge etter deg og begynne å tafse på deg.

Hvorfor? Fordi han sannsynligvis er en ekkel kvinneundertrykkende selvmordsbombende muslim. Norske menn har endelig lært av likestillingen og, i motsetning til de disse muslimene, behandler de deg med respekt. Respekt=later som de ikke ser deg.

I tillegg til alt dette har Dagbladet (og KG) fortalt oss at vi norske menn har litt å lære av de greske strandløvene i forhold til å gi kvinner oppmerksomhet for som vi alle vet; kvinner simpelthen elsker oppmerksomhet og det å være den eneste ene.

Så, who the fuck knows what to say and do..... :vetikke:

Endret av Gorgonzola
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...