AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #1 Skrevet 11. august 2012 Er det noen som har erfaringer med Toleriane-serien til La Roche Posay? F.eks denne kremen her: http://www.apotek1.no/produkter/la-roche-posay-toleriane-ansiktskrem-40ml-913813p Jeg har prøvd kremer fra Matis og Dermalogica uten å bli særlig fornøyd. Har veldig sensitiv hud, og tåler ikke at produktene lukter. Kan denne serien fra La Roche Posay være verdt å prøve, eller er slike merker så fy-fy som enkelte vil ha det til? Anonym poster: fcf31072751c1dc35a68a567d9d1c22e
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #2 Skrevet 11. august 2012 LRP er et helt ok merke! Brukte opp rens, toner og en annen krem (for rød hud). Luktet ikke spesielt vondt og jeg reagerte ikke på de. Men de er ikke spesielt effektive tror jeg, merker ihvertfall at huden min har forbedret seg når jeg har brukt Bioline (ligner Matis) kontra LRP perioden. Et serum fra et mer potent merke kan sikkert være nok om det viser seg at du like LRP. Jeg er en ingrediensfreak og det er ikke noe spesielt i deres produkter som ikke finnes i varianter som selges hos hudpleier. Anonym poster: b811ae500e0897aa637ac163ffdc45a6
Solsikke Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 Hei, jeg brukte Toleriane-serien til La Roche Posay tidligere, og den passet veldig godt til min sensitive hud. Huden reagerte ikke på den i det hele tatt. Jeg sluttet med den serien da Toleraine ikke er helt tilpasset min hudtype og bruker nå Matt (?) fra samme La Roche Posay. Synes det er et stort pluss at La Roche er til en ok prid, er helt uten parabener, parfyme o.l. ingredienser. Jeg vil virkelig anbefale deg til å gi serien en sjanse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå