Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge vurdert å operere puppene mine..

Problemet er at jeg drømmer om å ha flotte pupper, men jeg er livredd for at det ikke skal se naturlig ut. Silikon ser jo ikke naturlig ut. Likevel syns jeg silikonpupper er flotte, men jeg liker ikke tanken på at puppene mine da ser falske ut.. Jeg har bare lyst til å få litt fastere pupper uten at de skal se falske ut, og at man med en gang kan se at de har blitt opererte.

Jeg bruker størrelse C85/D80. Puppene henger veldig mye og jeg tror at grunnen til dette er at jeg fikk så store pupper allerede når jeg var 13 år gammel.. Nå er jeg 18 år..

Er det mulig å operere dem slik at de ser naturlige ut, men samtidig blir fastere? Har hørt at man kan velge dråpeformede silikonpupper.. Hvordan ser de ut?

Anonym poster: b29ab9a1b6e264d8dbef980fb79c1cf4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg heller ville ha tatt brystløft, om du allerede har store pupper.

• Liker 1
Skrevet

Det kunne jeg forsåvidt ha gjort, men jeg liker på en måte størrelsen jeg har.. Blir puppene mindre om jeg tar brystløft? Også liker jeg ikke at man må skjære av brystvortene og flytte på dem!!!! Har lest det et sted, forstår det ikke helt... Jeg vil ikke ta brystreduksjon, for liker størrelsen min. Men skulle så gjerne fått løftet dem litt.. Hater at de henger så mye, jeg kan liksom legge mobilen min under puppen og den sitter fast. :( De er ikke harde I DET HELE TATT, de er myke som puter.. Og dette sliter mye på selvtilliten.. Men størrelsen er så bra og de ser sååå flotte ut i BH og i bikini.. Men så ja..

Jeg holder på å gå ned i vekt, har gått ned fra 85 kg til 70 kg, og skal ned 10 kg til.. Så får se hvor mye mindre de blir, de har ikke begynt å henge mer eller blitt mindre pga vektnedgangen forresten..

Anonym poster: 60a23e72ef8c505fac4daa27bd8739f2

Skrevet

Det kunne jeg forsåvidt ha gjort, men jeg liker på en måte størrelsen jeg har.. Blir puppene mindre om jeg tar brystløft? Også liker jeg ikke at man må skjære av brystvortene og flytte på dem!!!! Har lest det et sted, forstår det ikke helt... Jeg vil ikke ta brystreduksjon, for liker størrelsen min. Men skulle så gjerne fått løftet dem litt.. Hater at de henger så mye, jeg kan liksom legge mobilen min under puppen og den sitter fast. :( De er ikke harde I DET HELE TATT, de er myke som puter.. Og dette sliter mye på selvtilliten.. Men størrelsen er så bra og de ser sååå flotte ut i BH og i bikini.. Men så ja..

Jeg holder på å gå ned i vekt, har gått ned fra 85 kg til 70 kg, og skal ned 10 kg til.. Så får se hvor mye mindre de blir, de har ikke begynt å henge mer eller blitt mindre pga vektnedgangen forresten..

Når man går ned mye i vekt kan puppene henge ytterligere. Så først og fremst vil jeg anbefale deg å gjøre ferdig vektnedgangen først. Jeg har lest at puppene KAN bli en anelse mindre ved brystløft, men ikke veldig. Med tanke på at du må bytte ut silikonimplantatene med jevne mellomrom, ville jeg fremdeles heller anbefale brystløft. Men når det er sagt har jeg ikke så veldig mye peiling på dette området. Men hvert fall: gå ned i vekt først, før du begir deg ut på en større operasjon! :)

Skrevet

Det er vel brystløft du er ute etter. Arrene er ikke noe særlig men om du søker etter før og etter-bilder så ser man mange flotte resultater til tross for arr. Det er vel også mulig å fjerne fett fra brystene og sette inn implantat i stedet.

Skrevet

http://www.plastikki...t-brystloefting

Jeg vet ikke om det ennå er anbefalt, men du kan stå i fare for å umuliggjøre amming om du fikser på puppene, så du burde kanskje vente til du er ferdig med å amme?

Anonym poster: 1f7f16882c56c3d9980c0c3b6420e68d

Skrevet

Har lest mye om brystløft nå.. Blir nok ikke brystløft før jeg har fått barn, ønsker jo å få barn i fremtiden..

Men silikon, da...? Æsj, ser visst ut som jeg må leve med puppene mine til jeg har fått barn. Og gud så fæle de blir etter jeg har fått barn, da kommer de jo bokstavelig talt til å henge ned til knærne. :(

Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

Mvh Sulosi, mod.

Skrevet

Jeg tror jeg heller ville ha tatt brystløft, om du allerede har store pupper.

Hm.. virkelig.. ? Får man ikke utrolig mye arr av det?

Jeg vet ikke jeg, men tror jeg ville gått for dråpeformede innlegg, men for all del: spør en plastik kirurg.

Jeg tror absolutt at man kan få et fint resultat med silikon. :)

Hvis jeg var deg ville jeg aldri tatt brystløft, pga arrene selvom formen blir fin.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Har ikke vært i nøyaktig samme situasjon som deg, men har selv operert brystene..

De opererte slik at arret ligger rundt brystvorten, altså der den naturlige areolaen ligger. Det ble et veldig bra resultat (Synes jeg selv). For da har man fortsatt den naturlige kanten rundt brystvortene, uten noe særlig mer arr :) De vises fortsatt, et halvt år etter, men det ville ta opp til et halvannet år før arrene hadde bleknet helt :)

Skrevet

Ikke at jeg er noen ekspert, men jeg har silikon selv.

Det første som slår meg når du skriver er at siden du allerede er en D-cup, ville du trenge ganske mye silikon for å få vekk heng.

Vet mange som har heng blir anbefalte dråpeformede/anatomiske inlegg. Dette koster noen tusen mer enn vanlige runde implantat.

I tillegg skal du kanskje ha barn om noen år, og da vil formen igjen endre seg på brystene. Ikke alle opplever like dramatisk effekt, men de fleste får noe forandrede bryst.. Da blir det kanskje behov for enda en operasjon.

Jeg har selv ett barn, og fikk slappere og mindre bryst etter endt graviditet (ammet i 2 mnd), derfor la jeg inn 310cc. Jeg hadde ikke noe heng, så har runde innlegg. Har nå en stor C cup, fra en slapp A/liten B.

Puppene mine er fortsatt ferske, men jeg synest de ser usedvanelig naturlige ut.

Man må bare vite å begrense seg, jeg var opptatt av et naturlig resultat i samtale med kirurg. Han skjønnte vertfall hva jeg var ute etter :)

Å foreta et brystløft medfører litt mer arr, men de fleste bleknes og blir veldig fine med tid og stunder :)

søk litt på nettet av resultat av brytløft.

http://www.locateado...st-lift-surgery Jeg synest mye ser pent ut her :)

Da kan du med tid og stunder, for eksempel etter barn legge inn litt silikon.

Dette og er ganske kostbart å utføre, spesielt om man legger inn silikon på samme tid.

Dette var bare mine tanker rundt innlegget ditt, mange klinikker for kosmetisk kirurgi har gratis konsultasjonstime, der du får prate med noen som kan faget :)

Det er nok en kirurg som vet best.

Anonym poster: c1b6a07d8f3ef2c996b6914e76b627ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...