Gå til innhold

Hvor mange kjoler prøvde dere før dere kjøpte?

Hvor mange kjoler prøvde du før du kjøpte?  

1 stemme

1. 1. Hvor mange kjoler prøvde du før du kjøpte?

• Ingen, kjøpte uprøvd.
      2
    • 1-5
      19
    • 5-10
      14
    • 10-20
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan tenke meg det er noen som har vært i en del kjoler før de bestemte seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle vært et "over 20"-alternativ her men det kom ikke med.

Skrevet

Falt pladask for den første jeg prøvde jeg!! Men fortsatte og prøve litt allikevel..... Er jo kun en gang jeg står brud, og det å prøve kjoler er jo så gøy!!! :wink: Så måtte jeg jo være 100% sikker først.

Skrevet

Min er den første jeg prøvde, men prøvde to stykker totalt.

Skrevet

Syns det var velid slitsomt å prøve kjoler jeg....

også klarte jeg det sjakktrekket å besvime inni prøverommet, hadde vel holdt pusten for lenge for å lukke kjolen :oops:

Skrevet

Ingen :wink:

Kjøpte kjolen uprøvd via nett, men hadde god dialog med en dame ang størrelse og fasong og tilbehør da.

Skrevet

Selv lette jeg på internett, fant drømmekjolen, dro i brudebutikken, prøvde den, og kjøpte den! Enkelt og greit :-) Hehe.. Var ikke i tvil engang!!

Skrevet

Har overhodet ikke oversikt. Har sikkert prøvd langt over tyve kjoler.

Skrevet

Tror jeg har prøvd 5 stk..Har ikke helt tellingen! Men nå har jeg hvertfall funent kjolen jeg skal ha!

Skrevet

Prøvde sikkert en 15-20 kjoler, og endte med en som var himmelvidt fra hva jeg hadde trodd jeg ville ha. Men den er bare sååå nydelig og jeg gleder meg sånn at jeg nesten blir dårlig! :hoppe:

Skrevet

Tror jeg prøvde rundt 10 kjoler, men jeg endte opp med den første jeg prøvde. Og den elsker jeg!

Skrevet

Jeg har prøvd en god del, minst 15!!! :o Heldigvis fant jeg tilslutt Drømmekjolen!!! :) Men jeg synes ikke det var pes i det hele tatt, bare koooooooooooos!!!

Skrevet

Tror jeg prøvde 3-4 kjoler jeg. Men da det kom inn ei jente i brudebutikken som så jeg prøvde kjolen min og utbrøt høyt "Åååååå, den kjolen vil jeg også ha", så bestemte jeg meg ganske fort. :ler: Angrer egentlig på at jeg ikke prøvde ennå flere ulike typer kjoler da.

Skrevet

Jeg skal og prøve kjoler snart jeg! Blir nok og prøve endel kjoler da... :kul: (Sikkert over ti slik jeg er... :oops: )

Skrevet

Den jeg endte opp med å kjøpe var den første jeg prøvde.

Men jeg prøvde noen andre også, for å være sikker på at det ikke var noen andre kjoler jeg likte enda bedre.

Men det var det ikke! :)

Skrevet

Eg har berre prøvd ein (mamma sin...), men eg får kjolen min sydd.

Skrevet

Endte med den jeg prøvde som nummer 4. Hadde ikke tenkt å prøve den for den så ikke noe spesiell ut på stativet, men så fikk jeg den på.. Noe helt annet. Det var min! Prøvde seks kjoler etterpå på en annen salong for å se om jeg fant noe annet.

Visste på forhånd hvilken kjole jeg skulle ha, men endte opp med noe helt annet. Moro! Fint å få god hjelp til å se at man kler flere stiler enn man tror.

M

Skrevet

Prøvde ca. 15 kjoler. Var tre steder og prøvde og prøvde vel i gjennomsnitt 5 kjoler per. sted. Kjolen jeg kjøpte var den første jeg prøvde på det siste stedet.

Syntes det var kjempemorsomt å prøve kjoler og syntes ikke det var slitsomt i det hele tatt. Sto bare på et punkt med prøvesko og struttende prøveunderskjørt mens damene kom og tredde på meg kjole, sa nei eller ja for seg selv, tredde av meg kjolen og løp og hentet ny. Meget effektivt! :ler:

Skrevet
Syns det var velid slitsomt å prøve kjoler jeg....

også klarte jeg det sjakktrekket å besvime inni prøverommet, hadde vel holdt pusten for lenge for å lukke kjolen :oops:

Den ene kjolen jeg prøvde, skulle snøres bak. etterpå begynnte jeg å kaldsvette, og måtte få litt vann. Fant det best å avslutte for den gang. Har ikke prøvd en eneste kjole med snøring etter dette, for jeg vil ikke besvime på selve brullupsdagen! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...