Gå til innhold

Barnehageplass i stavanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som vet om det er lang venteliste? Og om noen har noen anberfalinger til hvilke barnehager vi skal søke på så hadde jeg blitt glad, er helt ny på dette her... :)

Anonym poster: 36b4e97b1f3bef3e0e261d21b0662c4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stavanger er en stor by så det mest praktiske er å se på de barnehagene som ligger i nærheten av der dere bor og så ta en tur og besøke dem. Ellers kan du ringe kommunen, de har oversikt over ventelister ol.

Skrevet

vet ikke med ventelist men sålangt kan jeg anbefale jåttå barnehage. kjempe fokus på sunt kosthold, fantastiske barnehage tanter, måltid til barna varmt+kaldt, mye fokus på frisk luft,leking,læring. barna får også utdelt primærbarn som gjør slik at barne og de ansatte har "ansvar" for noen barn slik at barne kan føle seg trygge og ivaretatt. mye møter og planlegging om hvordan barnehage kan bli best for både barn og ansatte :) itilegg er barnehagen ny og fin, med FANTASTISK uteområde.

Anonym poster: aeea0ad4dfa6bd00ac7d709696375ba2

Gjest babyfirefly91
Skrevet

vet ikke med ventelist men sålangt kan jeg anbefale jåttå barnehage. kjempe fokus på sunt kosthold, fantastiske barnehage tanter, måltid til barna varmt+kaldt, mye fokus på frisk luft,leking,læring. barna får også utdelt primærbarn som gjør slik at barne og de ansatte har "ansvar" for noen barn slik at barne kan føle seg trygge og ivaretatt. mye møter og planlegging om hvordan barnehage kan bli best for både barn og ansatte :) itilegg er barnehagen ny og fin, med FANTASTISK uteområde.

Anonym poster: aeea0ad4dfa6bd00ac7d709696375ba2

mente barna får utdelt primærkontakt og de ansatte får primærbarn*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...