MarianneE Skrevet 17. februar 2004 #1 Skrevet 17. februar 2004 :o Hvem var han negeren? Blair, var det det han het? Plutselig ble det litt for mye for meg der.....
Suzy Skrevet 17. februar 2004 #2 Skrevet 17. februar 2004 Det er repriser dette MarianneE... Han var bare inne i et par episoner - antagelig som vikar
tenker Skrevet 17. februar 2004 #3 Skrevet 17. februar 2004 Men hva synes dere om hun dama som hovedpersonen ville ha til å flytte inn? Nå så jeg riktignok ikke hele programmet, men hun virket jo bare helt bitch. Makan til klaging og komandering...
Quinden Skrevet 17. februar 2004 #5 Skrevet 17. februar 2004 Helt enig... for en bitch, så ikke ut som han hadde så mye å si... syns forøvrig humoren til han homsen med lyst hår er utrolig
Rapitap Skrevet 17. februar 2004 #6 Skrevet 17. februar 2004 Vel, si hva man vil: jeg hadde ikke likt en Teddy på soverommet fra en X......
Sofia Skrevet 17. februar 2004 #7 Skrevet 17. februar 2004 Jeg bare digger den gjengen der. Skrekk og gru sier nå jeg, når han plukket opp kjæresten sin på togstasjonen eller hva det var. Hun kan jo umulig ha speil hjemme..Er det mulig. Djeeez. Jeg elsker kommentarene til "The fab 5". De er helt rå. hehe...
Gjest stas Skrevet 17. februar 2004 #8 Skrevet 17. februar 2004 :o Hvem var han negeren? Blair, var det det han het? Plutselig ble det litt for mye for meg der..... Han var den opprinnelige "kulturtypen", men som man merker er han ikke akkurat av samme kaliber som Jai (altså utadvendt). Han ble derfor byttet ut etterhvert. De episodene som han er med i var de første som ble spilt inn.
Gjest Embla s Skrevet 17. februar 2004 #9 Skrevet 17. februar 2004 Huff, han som skulle ordnes var jo så søøøt men hun dama hans var bare helt grusom! (og ikke at det har noe å si, men: for et antrekk, det var ikke akkurat flatterende for bena hennes.. Hadde hun i det hele tatt på seg noe?) Feb5 var tydeligvis ikke noe særlig begeistret for henne heller...
Tusenfryd Skrevet 17. februar 2004 #10 Skrevet 17. februar 2004 For første gang en på showet med like stor nese som Carson... jeg synes hun var kul som kastet ut teddyen, jeg. Forøvrig, om Blair - fra hjemmesiden: 8. What happened to Blair? Is he still on the show? As you may have noticed, in two of our earlier episodes cultural guidance was provided by our guest expert, Blair. Since that time, Jai has taken over full responsibilities of the culture component of our Fab Five team. Tror episoden i går var "gammel", jeg - dvs fra før de begynte å sende her?
MarianneE Skrevet 18. februar 2004 Forfatter #13 Skrevet 18. februar 2004 Men hva synes dere om hun dama som hovedpersonen ville ha til å flytte inn? Nå så jeg riktignok ikke hele programmet, men hun virket jo bare helt bitch. Makan til klaging og komandering... Skulle tro det var svigerinna mi...... :-?
Gjest Embla s Skrevet 18. februar 2004 #14 Skrevet 18. februar 2004 Skulle tro det var svigerinna mi...... :-? :-( *klapper MarianneE medfølende på hodet *
MarianneE Skrevet 19. februar 2004 Forfatter #15 Skrevet 19. februar 2004 :-( *klapper MarianneE medfølende på hodet * Takk...... det trengte jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå