Gå til innhold

Noen her som studerer/har studert i Nederland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne dere ha fortalt meg litt om deres erfaring? Lett å få seg venner om man ikke kjenner noen der fra før av? Boligpriser? Personlig ønsker jeg ett-roms på en finere kant av byen, da i Amsterdam. Mat vet jeg er mye billigere enn i Norge. Hvordan er studentlivet? Ja, ønsker info om litt forskjellig, rett og slett. :) På forhånd takk!

Anonym poster: ead05cfe233d3a5fdb85fde3dd87c0fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har studert her, og har nå flyttet hit permanent men ikke i Amsterdam. WWW.ANSA.NOhar mye informasjon og der kan du også kontakte folk som studerer i de forskjellige byene, eller også ved spesifikt universitet etc. De er kontaktpersoner for det lærestedet, så det er bare å spørre. Ansa har også billig studentforsikring og hjelp i oppholdet. Anbefaler deg å kikke på nettsiden.

Det er veldig internasjonalt her så det å skaffe bekjentskaper er ikke noe problem. Hvis du har fått studieplass så får man som regel et brev om skolen skal finne bosted til deg eller ikke. jeg anbefaler deg å takke ja til det, da det kan være vanskelig å finne noe selv. Alt slikt er spørsmål kontaktpersoner for ANSA kan gi deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...