Floda Skrevet 17. februar 2004 #1 Skrevet 17. februar 2004 Er det mange her inne som skal ha mannlige forlovere? Hvordan reagerer allmenheten, og har dere avkrevd disse mennene hjelp i forbindelse med kjoleprøving mm? Vil gjerne høre om erfaringer og tanker rundt dette med å ha en dresskledt forlover ved brudens side.
Snurre Skrevet 17. februar 2004 #2 Skrevet 17. februar 2004 Hadde først tenkt på mannligforlover, men han og jeg har ikke så mye kontakt lenger så da valgte jeg min beste venninne. Syns det er kuult med mannlig forlver jeg :kysse:
Pusekatt Skrevet 17. februar 2004 #3 Skrevet 17. februar 2004 Jeg hadde mannlig forlover, og det gikk helt supert! Må vel også nevnes at jeg kaller ham min beste venninne da (han er maskulin så det holder, og ikke homofil, samboern hans er også en god venninne - men vi er veldig på nett liksom) Han ga meg gode tips mtp kjole, og holdt en koselig tale på bryllupsfesten etterpå (hvor essensen var at når en venn gifter seg, "mister" man denne til ektefellen - men at han ikke hadde mistet en venn, men fått en til).
Lullu Skrevet 17. februar 2004 #4 Skrevet 17. februar 2004 Helt greit å ha en mannlig forlover syntes jeg. For meg var ikke dette naturlig, siden jeg har så mange nære venninner som det føltes 100% korrekt å prioritere først. Skulle jeg hatt mannlig forlover, måtte det bli min manns forlover. Han er også min bestevenn (når det gjelder det motsatte kjønn). Så da har jeg jo på en måte slått 2 fluer i et smekk....
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2004 #5 Skrevet 17. februar 2004 Hvordan reagerer allmenheten, og har dere avkrevd disse mennene hjelp i forbindelse med kjoleprøving mm? Man avkrever ikke forloverne noen verdens ting, med unntak av en signatur. Uansett kjønn. :evil:
Lullu Skrevet 17. februar 2004 #6 Skrevet 17. februar 2004 Man avkrever ikke forloverne noen verdens ting, med unntak av en signatur. Uansett kjønn. :evil: Nå må vi slutte å tolke det som skrives 100% bokstavelig da... Floda mente nok ikke at hun KREVER å ha med hjelp til kjolene, men spørsmålet var vel heller myntet til de som har hatt mannlig forlover og om de fikk kjolehjelp............. Diskusjonen om hva som kreves og ikke kreves av forloverne hører ikke hjemme i denne trå'n eller
Gjest Lompa Skrevet 17. februar 2004 #7 Skrevet 17. februar 2004 Jeg skal ha den eldste fetteren min som forlover. Jeg har ingen venninner som står meg SÅ nær. Fetteren min er en av mine aller mest fortrolige her i verden, og han var med da jeg bestilte kjolen min. Han bryr seg filla om å holde buketten, rette på slør og slep og alt sånt. Mange andre menn ville protestert mot "sånt jentedill"... :-) Og han storkoser seg ved utsiktene til å bli eneste hane i kurven på utdrikningslaget som de allerede nå planlegger... :hår:
Gjest Tex Skrevet 17. februar 2004 #8 Skrevet 17. februar 2004 Hadde jeg ikke skulle gifte meg med han jeg skal, og hadde min nåværende forlover ikke vært til og min søster blånektet ville jeg hatt min kjære, som jo da er mann, som forlover. Det spiller ingen rolle om forloveren er mann eller dame....
Floda Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #9 Skrevet 17. februar 2004 Man avkrever ikke forloverne noen verdens ting, med unntak av en signatur. Uansett kjønn. :evil: Hahaha, så blunkefjeset mitt var ikke nok til at du skjønte at formuleringen min ikke var bokstavelig? Jeg ville altså egentlig fram til om de som har hatt mannlige forlovere har involvert venninner eller andre i kjoleprøving og andre forberedelser, eller om de har tatt hånd om sånt selv - eller sammen med forlover. Dette er ting jeg tenker på, skjønner du.
Gjest Lompa Skrevet 17. februar 2004 #10 Skrevet 17. februar 2004 FLODA: skal du ha mannlig forlover selv?
Floda Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #11 Skrevet 17. februar 2004 Jeg vurderer mannlig forlover. Det står mellom en barndomsvenninne som jeg egentlig har mistet kontakten med nå (ikke den fysiske kontakten, men den psykiske, om dere skjønner), en veldig ny venninne (som jeg lurer på om er "for ny" - hvordan vet jeg at vi kommer til å holde kontakten?) eller en kompis som har vært der i tykt og tynt for meg i mange år. Han er den som kjenner meg best, og kommer nok uansett til å holde tale i bryllupet, for å si det sånn.
Gjest Lompa Skrevet 17. februar 2004 #12 Skrevet 17. februar 2004 Da ville jeg holde en knapp på den mannlige kompisen....Men gå etter magefølelsen,du. Det som FØLES mest rett er også gjerne det.
Xantippe Skrevet 17. februar 2004 #13 Skrevet 17. februar 2004 Jeg hadde mannlig forlover og angret ikke et sekund på det. En venninne var med meg da jeg kjøpe kjolen og en liten komite av venninner lagde utdrikkingslag for meg og jentevennenene mine. I tillegg laget forloveren min et utdrikkingslag for meg og guttevennene mine. Begge utdrikkingslagene var veldig hyggelige og jeg føler at jeg fikk i både pose og sekk og bøtter og spann Ingen reagerte negativt på at jeg hadde mannlig forlover. Han så imidlertid litt bortkommen ut da han holdt brudebuketten min noen minutter av vielsen, men det var bare søtt. Talen han holdt bekreftet for meg at jeg hadde gjort et riktig valg. Velg den du vil ha - det er det som blir riktig for deg til slutt. (Dessuten er mannlig forlover billigere, de trenger jo bare en liten knapphullsblomst )
Gjest MrsL Skrevet 17. februar 2004 #14 Skrevet 17. februar 2004 Snurre skrev Hadde først tenkt på mannligforlover, men han og jeg har ikke så mye kontakt lenger så da valgte jeg min beste venninne. Syns det er kuult med mannlig forlver jeg Me too
Gjest Madley Skrevet 18. februar 2004 #15 Skrevet 18. februar 2004 Jeg var i et bryllup der bruden hadde sin bror som forlover og brudgommen hadde sin søster. Enkelt og greit!
Gjest Myumi Skrevet 18. februar 2004 #16 Skrevet 18. februar 2004 Tør jeg spørre om hvorfor dette i det hele tatt er en problemstilling? Er dere redde for at brudens kjekke mannlige forlover i virkeligheten er brudens hemmelige elsker, vil han ha seksuelle fantasier om bruden under vielsen eller vil han vil ødelegge ekteskapet? Dere leser for mye Danielle Steele.
Lullu Skrevet 18. februar 2004 #17 Skrevet 18. februar 2004 Tør jeg spørre om hvorfor dette i det hele tatt er en problemstilling? Er dere redde for at brudens kjekke mannlige forlover i virkeligheten er brudens hemmelige elsker, vil han ha seksuelle fantasier om bruden under vielsen eller vil han vil ødelegge ekteskapet? Dere leser for mye Danielle Steele. Jenter - ingen vits i å kommentere dette innlegget eller? Sier vel nok... CJ er ute etter et svar til sitt spørsmål. Dont bother
Gjest Myumi Skrevet 18. februar 2004 #18 Skrevet 18. februar 2004 Det jeg lurer på er hvorfor det i det hele tatt skulle være ett problem med en mannlig forlover.
blåveis Skrevet 18. februar 2004 #19 Skrevet 18. februar 2004 Det jeg lurer på er hvorfor det i det hele tatt skulle være ett problem med en mannlig forlover. det forstår ikke jeg heller.. jeg syntes CJ`s svar var morsomt jeg..
Gjest MrsL Skrevet 18. februar 2004 #20 Skrevet 18. februar 2004 Skjønner ikke at noen tror det er et problem?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå