AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #1 Skrevet 11. august 2012 Skrev denne først under Samliv og relasjiner men det var nok feil, den passer vel best her: Så nå er jeg altså forelsket i ei dame, vi har begge utrykt med ord at vi er glade i hverandre men vi er ikke et par enda, så ingenting er klart, men jeg er, for å bruke et Midt i Smørøyet-utrykk, dødsforelska. Pga ferier vi begge skal på så blir det mist 4 uker til vi får møtes igjen, vi har de siste ukene vært i nesten daglig kontakt, begynte som to som kjente hverandre fra før, til venner, og til, forhåpentligvis, noe enda mer. Vi har verken ligget med hverandre eller kysset så vi er fortsatt ikke der, alt kan sje og det gjør meg veldig sårbar. Hvilke råd og vink kan dere gi meg, jeg vet jeg ikke må være for frempå for da er jeg desperat og ikke må jeg være for kald for ingen kvinne liker å bli ignorert. Jeg er som sagt veldig forelsket og vet selv at jeg vil bli hennes kjæreste, hun sier veldig tydelig at hun er glad i meg men jeg er veldig redd for at hun i disse 4 ukene kan begynne å tenke anerledes om meg, at hun kan møte en annen hun liker bedre osv og det er ingenting jeg kan gjøre med det. Så kjære kvinner og menn av Kvinneguiden, hjelp meg å overleve denne forelskesen Anonym poster: 466bb9e308813aede66ebd70bdc2fd90
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #2 Skrevet 11. august 2012 Skrev denne først under Samliv og relasjiner men det var nok feil, den passer vel best her: Så nå er jeg altså forelsket i ei dame, vi har begge utrykt med ord at vi er glade i hverandre men vi er ikke et par enda, så ingenting er klart, men jeg er, for å bruke et Midt i Smørøyet-utrykk, dødsforelska. Pga ferier vi begge skal på så blir det mist 4 uker til vi får møtes igjen, vi har de siste ukene vært i nesten daglig kontakt, begynte som to som kjente hverandre fra før, til venner, og til, forhåpentligvis, noe enda mer. Vi har verken ligget med hverandre eller kysset så vi er fortsatt ikke der, alt kan sje og det gjør meg veldig sårbar. Hvilke råd og vink kan dere gi meg, jeg vet jeg ikke må være for frempå for da er jeg desperat og ikke må jeg være for kald for ingen kvinne liker å bli ignorert. Jeg er som sagt veldig forelsket og vet selv at jeg vil bli hennes kjæreste, hun sier veldig tydelig at hun er glad i meg men jeg er veldig redd for at hun i disse 4 ukene kan begynne å tenke anerledes om meg, at hun kan møte en annen hun liker bedre osv og det er ingenting jeg kan gjøre med det. Så kjære kvinner og menn av Kvinneguiden, hjelp meg å overleve denne forelskesen Anonym poster: 466bb9e308813aede66ebd70bdc2fd90 Hvilket luksusproblem du har. 4 uker er ingenting, og dere har telefonen. bruk den. Tenk på alle de som må være fra hverandre mye lenger enn bare 4 uker du, så vil du se at dette er ingenting i forhold. Anonym poster: e9f6b9ff1a50b4297fcba98a9621cacd
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #3 Skrevet 11. august 2012 Det er jo litt som du sier selv, å prøve å finne en balanse. Men jeg tenker at om du sender henne en melding nå og da, evt ringer, og hun også er interessert, så svarer hun vel gjerne på en måte som gjør det naturlig å fortsette samtalen eller chatten. Jeg har sendt hundrevis av meldinger med menn jeg bare har flørtet litt med, når det har føltes ok og naturlig for begge (uten at det har sammenheng med hvordan et evt forhold trenger utvikle seg), og jeg har blitt litt lei etter melding nr to om det er en jeg ikke er interessert i. Om hun ikke svarer, eller svarer kort etter et halvt døgn, ville jeg ikke pøst på med meldinger akkurat, men hvor mye det egentlig betyr til eller fra på interessen er ikke godt å si. Selv har jeg blitt mer interessert i en fyr fordi han tar litt kontakt, lurer på hvordan dagene mine er, fanger opp ting jeg tenker på/skriver/snakker om osv - vi har ikke truffet hverandre så mange ganger at jeg vet om jeg kan forelske meg, men jeg setter veldig pris på det at vi kan snakke ordentlig sammen. Mens jeg mistet interessen for en annen som av og til kontaktet meg men bare skrev "tull" (bare spøkte, svarte ikke ordentlig på ting jeg lurte på etc). Anonym poster: 14b3c002263dd7affef73ba1ebab767d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #4 Skrevet 11. august 2012 Skrev denne først under Samliv og relasjiner men det var nok feil, den passer vel best her: Anonym poster: 466bb9e308813aede66ebd70bdc2fd90 Relasjiner du liksom, greier ikke å skrive en gang Anonym poster: 466bb9e308813aede66ebd70bdc2fd90
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #5 Skrevet 11. august 2012 Det er jo litt som du sier selv, å prøve å finne en balanse. Men jeg tenker at om du sender henne en melding nå og da, evt ringer, og hun også er interessert, så svarer hun vel gjerne på en måte som gjør det naturlig å fortsette samtalen eller chatten. Jeg har sendt hundrevis av meldinger med menn jeg bare har flørtet litt med, når det har føltes ok og naturlig for begge (uten at det har sammenheng med hvordan et evt forhold trenger utvikle seg), og jeg har blitt litt lei etter melding nr to om det er en jeg ikke er interessert i. Om hun ikke svarer, eller svarer kort etter et halvt døgn, ville jeg ikke pøst på med meldinger akkurat, men hvor mye det egentlig betyr til eller fra på interessen er ikke godt å si. Selv har jeg blitt mer interessert i en fyr fordi han tar litt kontakt, lurer på hvordan dagene mine er, fanger opp ting jeg tenker på/skriver/snakker om osv - vi har ikke truffet hverandre så mange ganger at jeg vet om jeg kan forelske meg, men jeg setter veldig pris på det at vi kan snakke ordentlig sammen. Mens jeg mistet interessen for en annen som av og til kontaktet meg men bare skrev "tull" (bare spøkte, svarte ikke ordentlig på ting jeg lurte på etc). Anonym poster: 14b3c002263dd7affef73ba1ebab767d Jeg liker å tulle da vi har samme humor, men jeg svarer alltid på ordentlig på spørsmål jeg får. Men jeg er skikkelig forlesket her så jeg vet jeg bare kommer til å stirre på telefonen og vente på svar, jeg vet det er patetist som slik er kjærligheten Så det med balanse kan være vanskelig og det blir lett at du tar ting personlig så hvordan greie å roe seg ned slik at du ikke ødelegger noe? Hvilket luksusproblem du har. 4 uker er ingenting, og dere har telefonen. bruk den. Tenk på alle de som må være fra hverandre mye lenger enn bare 4 uker du, så vil du se at dette er ingenting i forhold. Anonym poster: e9f6b9ff1a50b4297fcba98a9621cacd 4 uker er ingenting egentlig men tid er relativt og når du har følelser for noen så er 4 uker som 4 år Anonym poster: 466bb9e308813aede66ebd70bdc2fd90
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #6 Skrevet 11. august 2012 Jeg tror ikke det gjør noe om du sitter og stirrer på telefonen Som sagt, får du svar er det jo bare å svare igjen. Jeg synes ikke selv det gjør noe fra eller til om den andre svarer fort eller litt tregere, noen ganger svarer jeg seint selv fordi jeg har telefonen på lydløs, er opptatt etc, selv om jeg er interessert. Kanskje litt verre hvis det mellom hver gang jeg sjekker telefonen har kommet inn 20 meldinger fra samme person (ikke at det noen gang har skjedd meg). Men ærlig talt tror jeg vi legger litt for mye i sånne "spilleregler", utover det at det er noen hint det er like greit å ta. Om dere får til å ha en god/morsom/flørtete dialog på avstand så er jo det bare hyggelig og føles naturlig og gøy for begge. Gjør dere det ikke, så ikke push det. Anonym poster: 14b3c002263dd7affef73ba1ebab767d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå