AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #1 Skrevet 11. august 2012 Hei! Jeg er så utrolig missfornøyd med ansiktet mitt, eller hvertfall noen ting i det.. jeg klarer ikke å finne en ting i ansiktet mitt som jeg er fornøyd med når jeg ikke har på sminke. Jeg er 14 år , og har fryktelig lyst til å ta neseoperasjon. Jeg føler at det hadde gjort selvtilliten min mye bedre, iom at jeg har utrolig ''tjukt'' ryggben, pluss at den er skikkelig stor. Er det noen som har noen erfaring men neseoperasjon som de kan dele med meg? eventuelt hvor jeg kan ta det, og prisen, og aldersgrensen? Anonym poster: e53cc91695802aeb9e72913993036151
oslotur Skrevet 11. august 2012 #2 Skrevet 11. august 2012 vennligst ikke ta en slik operasjon i norge, norske leger er kjent for å være ELENDIGE når det kommer til kosmetiske operasjoner 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #3 Skrevet 11. august 2012 Prisen ligger vanligvis på ca. 30 000-40 000 kr, aldersgrensen er 18, men de fleste plastikkirurger foretrekker at pasienten er over 20. Jeg vet meget godt hvordan du har det! Jeg har ønsket å operere nesen siden jeg var 12-13 år, og oppsøkte en plastisk kirurg rett etter jeg fylte 18 i vinter. Prisen ville ha ligget på 42 000 kr, da jeg ønsket å gjøre alt med nesen, men dessverre var ikke nesen min bygget slik at den ville ha tålt alt jeg ønsket. Så jeg lot være å gjøre det, i og med at jeg ikke ønsker å bruke over førtitusen kroner på noe jeg ikke vil bli fullt og helt fornøyd med. Nå har jeg slått meg til ro med nesen min, og prøver så godt jeg kan å akseptere den. Jeg er ei jente som alltid har hatt masse gutter etter meg, alltid fått masse komplimenter, og skal jeg si det selv: jeg er faktisk utrolig pen. Og vet du, det tror jeg du er også. Jeg vil anbefale deg å prøve å akseptere den, du kommer ikke til å få gjort noe før du har fylt 18 uansett. Lykke til! Anonym poster: ce64d72ac078ce4907396279c1fdc169 2
Glorya82 Skrevet 11. august 2012 #4 Skrevet 11. august 2012 Du er bare 14 år. Dette kan endre seg når du blir voksen. Det er sikkert et kjipt svar og få men mange tennåringer føler ofte på sånne ting, men så går over på noen år. Jeg var selv som deg, likte ikke nesen min og puppene. Hadde jeg hatt penger og fått lov så hadde jeg garantert operert meg, men Gud så glad jeg er for at det ikke skjedde i dag:) det er 18 års grense på sånne operasjoner i Norge. Du skal nok ha en meget god grunn for å få gjort noe før det. Du har nok en fin nok nese, og om noen år er du nok glad for at du ikke er operert:)
Sophie Trine Skrevet 11. august 2012 #5 Skrevet 11. august 2012 tusentakk for alle svar.. ja jeg får høre av mange at jeg er pen, og jeg har gutter rundt meg jeg og. men det er bare det at jeg er så sykt usikker på meg selv. hver gang jeg ser en pen jente, så sammenligner jeg meg med henne, og så synker selvtilliten min bare mer og mer. det er også det at jeg vil få gjort slikt så fort som mulig, fordi jeg føler at det er i ungdomstiden man har det gøyest hvis man er pen.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #6 Skrevet 11. august 2012 tusentakk for alle svar.. ja jeg får høre av mange at jeg er pen, og jeg har gutter rundt meg jeg og. men det er bare det at jeg er så sykt usikker på meg selv. hver gang jeg ser en pen jente, så sammenligner jeg meg med henne, og så synker selvtilliten min bare mer og mer. det er også det at jeg vil få gjort slikt så fort som mulig, fordi jeg føler at det er i ungdomstiden man har det gøyest hvis man er pen. Slapp av mer! Det er vanlig å være ekstra usikker på din alder. I min alder også, for den saks skyld. Det er mye man kan gjøre for å kompensere for en nese med skjevheter eller andre ting. Fin klesstil(det vil jo kunne koste litt penger..), fin sminke, fin hårfrisyre, fin kropp. Hvis du får høre at du er pen, er du helt sikkert det. Det er vanskelig å skulle fortelle en 14-åring at man bør være mer fornøyd med seg selv, men seriøst: det er ikke verdt det! Du er helt sikkert nydelig! Om du fremdeles ønsker neseoperasjon når du er 18, og det er noe som vil gjøre deg mer tilfreds med deg selv - flott, gjør det! Men til den tiden kommer, tenk at den ikke er så ille likevel. For vet du, jeg er nesten 100% sikker på at den ser helt ok ut! Anonym poster: ce64d72ac078ce4907396279c1fdc169 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #7 Skrevet 11. august 2012 tusentakk for alle svar.. ja jeg får høre av mange at jeg er pen, og jeg har gutter rundt meg jeg og. men det er bare det at jeg er så sykt usikker på meg selv. hver gang jeg ser en pen jente, så sammenligner jeg meg med henne, og så synker selvtilliten min bare mer og mer. det er også det at jeg vil få gjort slikt så fort som mulig, fordi jeg føler at det er i ungdomstiden man har det gøyest hvis man er pen. Om det er du som er ts, så skjønner jeg ikke hvorfor du vil ha neseoperasjon! Jeg har sett deg i bildetråden "hvordan-ser-folk-ut-her-inne" og du har jo en helt perfekt nese! Kunne gjort mye for å hatt den altså . Den er jo liten og søt, akkurat som jeg ville hatt den. Anonym poster: 698558ff5018168641d9ea85013aaeaf
Sophie Trine Skrevet 12. august 2012 #8 Skrevet 12. august 2012 Om det er du som er ts, så skjønner jeg ikke hvorfor du vil ha neseoperasjon! Jeg har sett deg i bildetråden "hvordan-ser-folk-ut-her-inne" og du har jo en helt perfekt nese! Kunne gjort mye for å hatt den altså . Den er jo liten og søt, akkurat som jeg ville hatt den. Anonym poster: 698558ff5018168641d9ea85013aaeaf Haha, aw tusentakk!! nå ble jeg dritglad, men det er egentlig fra siden av jeg ikke liker den da. jeg kan jo forsåvidt slenge med ett bilde.. jeg synes den gir meg ett sånt skikkelig hekseutseende, jeg hater det..
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #9 Skrevet 12. august 2012 Den nesen er IKKE ille. Faktisk synes jeg nesen din er kjempefin. Jeg lover deg, du bør ikke tenke på neseoperasjon i det hele tatt. Du ser jo ut som en kjempepen og flott jente:) Anonym poster: ce64d72ac078ce4907396279c1fdc169 1
Solbærsaft Skrevet 12. august 2012 #10 Skrevet 12. august 2012 Tuller du? Jeg bytter mer enn gjerne nese med deg! 1
Sophie Trine Skrevet 16. august 2012 #11 Skrevet 16. august 2012 blir så glad når dere sier det, tusentakk! jeg får tenke på det, men tror egentlig fortsatt at jeg kommer til å ta en operasjon
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #12 Skrevet 16. august 2012 Jeg ville gjerne ha byttet nese med deg. Anonym poster: 1190185248a42c63aa9ea15ce98ddc03
Lexica Skrevet 17. august 2012 #13 Skrevet 17. august 2012 Haha, aw tusentakk!! nå ble jeg dritglad, men det er egentlig fra siden av jeg ikke liker den da. jeg kan jo forsåvidt slenge med ett bilde.. jeg synes den gir meg ett sånt skikkelig hekseutseende, jeg hater det.. Er en slik nese jeg hadde dratt til kirurg for å fikse meg... Du har INGENTING å skjemmes over. Du er heldig er du!! :D
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #14 Skrevet 17. august 2012 Du har jo kjempefin nese behold den slik den er du og godta at den er som den er! Du er fin!! Anonym poster: 6d0c276aff5b5222dc5c2a1c802fd31f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå