Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale meg en god øyebrynsskygge (alternativt blyant) i en mellombrun farge?

Og er det noe å hente på å kjøpe dyr kost til å påføre skyggen med?

Skrevet

chanel har et slikt øyenbrynskygge-skrin. der er det 3 farger slik at du mikser og matcher selv.. også følger det med en liten pinsett, en "kost" til å gre brynene på plass med og en liten børst for påføring.

jeg har ikke prøvd det selv men flere av venninnene mine prater om hvor bra det er :)

jeg holder meg til blyant ;p

Skrevet

Takker! Jeg har brukt blyant alltid, men så ble jeg sminket med en skygge og syntes det virket veldig bra. Så litt nysgjerrig på å prøve det.

Skrevet

Har en kjempegod en fra makeup store. Tre farger som kan blandes ved behov, blir veldig fin på! Kjøpte kost derfra da jeg kjøpte skyggen, og den er super. Anbefales virkelig :)

• Liker 1
Skrevet

Du kan bruke en vanlig, matt øyeskygge. Min favoritt er derimot Smashbox Brow Tech.

Skrevet

Ansatsia Of Beverly Hills Brow Powder Duo. Jeg bruker Ash Blonde/Taupe. Når man blander dem, blir den lys brun.

Skrevet

Som andre har sagt, du kan bruke en vanlig øyeskygge, i brunn farge. Det trenger ikke å være dyre øyeskygger heller, fordi holdbarhet blir bra uansett, du skal jo ikke bruke de på øyelokker. Jeg selv har kjøpt en Brow Quad fra Costal scents, den er billig og bra, og man kan sikkert kjøpe noe liknende "brandless" kit på ebay. Uansett, skygger er så mye bedre enn blyant! Og jeg har en øyenbrynsblyant fra Dior, men de billige skyggene mine gir bare så mye bedre og mer naturlig resultat. Og jeg kjøpte en øyebrynskost i tillegg, tror det var fra elf.

her er om det settet på makeupalley

Jeg finner den ikke på coastal scents nå, ser ut som de har fått ett nytt set istedenfor, her.

og her er alle de forskjelige som finns på ebay

Skrevet

Bruker bare H&M sitt øyebrynsblyant, funker bra den. Har brukt den i 5 år ca :P

Anonym poster: d6ffa14d7587f90e4c57478edee7693e

Skrevet

Billion dollar brows har gode skygger og blyanten universal brow pencil er kjempegod :) Selges på coverbrands.no

Ellers bruker jeg også den trioen fra makeup store <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...