Gå til innhold

Kundeservice


salinger

Anbefalte innlegg

Har opplevd mye forskjellig når det gjelder kundeservice i Norge, alt fra veldig bra til veldig dårlig, så tenkte det ville være greit å høre andres erfaringer også.

Eksempel bra: Hadde sett en Kosta Boda glasskulptur på salg et sted, men kjøpte den ikke der. Noen dager etter ringte jeg nærmeste butikk for å høre om de hadde den på salg også. Det hadde de ikke. Så jeg spurte om jeg kunne få samme tilbud som i den andre butikken. Hun jeg snakket med sa hun skulle høre med sjefen sin og ringe tilbake. Etter en time sjekket jeg telefonen (var på jobb så jeg fikk ikke sjekket før), og da hadde hun ringt fire ganger!!! Jeg ringte tilbake og fikk beskjed om at jeg kunne få rabatt, og at hun skulle pakke den og gjøre den klar til jeg kom.

Fantastisk service! Sa også til henne at jeg satt veldig pris på servicen :-)

Eksempel dårlig: Var i en dagligvarehandel jeg besøker ca en gang i uken, hvor det var kommet en ny ansatt. Jeg fant ikke blomstene (pleier ofte å kjøpe blomster der, men de står ofte på forskjellige steder) så jeg spurte denne nye jenta hvor jeg kunne finne blomstene.

Jeg: Jeg leter etter blomstene, hvor står de?

Hun: Vi har ikke blomster.

Jeg: Å nei, vet du når det kommer inn flere?

Hun: Vi har aldri solgt blomster her.

Jeg: Joda, jeg kjøper blomster her hver fredag.

Hun: Nei, vi har aldri hatt blomster.

Jeg ble helt satt ut, og visste ikke helt hva jeg skulle si. Gikk bare videre, og tenkte at jeg kanskje burde kontakte sjefen hennes. Gjorde ikke det, da jeg ikke ville at hun skulle få problemer, men herlighet så irriterende det var. Kan legge til at jeg har kjøpt massevis av blomster der siden den gang ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...