Gjest Uvitende? Skrevet 17. februar 2004 #1 Skrevet 17. februar 2004 Hei. Har en bror som blir 30 on noen uker. Han er veldig barnslig av seg så noe sånn voksen ting vet jeg ikke helt om passer. Dessuten så har han ikke så god råd så jeg hadde lyst til å kjøpe noe han ikke har råd til å unne seg selv. Noen som har noen ideer? Har sett på de tidligere trådene, men fant ikke noe som var midt i blinken.
Tusenfryd Skrevet 17. februar 2004 #2 Skrevet 17. februar 2004 Lettere å gi noen tips hvis vi vet litt mer om ham? Alder er greit, men hva liker han å drive med på fritiden? Er han "pen" i klesveien eller litt mer rocka - er han gift? Barn? Musikkelsker? Bøker?
Gjest Uvitende? Skrevet 17. februar 2004 #3 Skrevet 17. februar 2004 Ja selvfølgelig. Han er en ganske rolig type. Driver på med musikk i fritiden. Har samboer og barn. Jeg har egentlig et ønske om at denne gaven skal være noe kun til han. For ellers blir som regel andre gaver til dem sammen.
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2004 #4 Skrevet 17. februar 2004 Og glemte å si at han er nok mer rocka enn pen i klesveien.
*Kaisa* Skrevet 18. februar 2004 #5 Skrevet 18. februar 2004 Konsertbilett/-er!! Til deg og han kanskje?
~umulia~ Skrevet 18. februar 2004 #7 Skrevet 18. februar 2004 Nå er min kjære noe yngere enn din bror, men her i gården var bilbanen jeg kjøpte til han midt i blinken (og min svoger som er noe eldre enn din bror, ble grønn av misunnelse og var på besøk hver ettermiddag i evigheter).
nessi Skrevet 18. februar 2004 #9 Skrevet 18. februar 2004 Hva med gavekort i en musikkforetning, eller evt. møbelforetning hvis de trenger noe nytt i huset/leiligheten.
Gyldenløwe Skrevet 18. februar 2004 #10 Skrevet 18. februar 2004 Playstation? Jepp, eller Xbox. Hvis han er av typen som liker å spille (og ikke har det fra før av da.) Syntes bilbanen var et godt forslag også :oops: Jeg blir 30 i år, minner meg på at kanskje jeg skal be folk om å droppe "voksen"-gavene 8)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå