AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #1 Skrevet 11. august 2012 Har vært ute med en supersjarmerende og kjekk mann noen ganger nå. Vi ble kjent via nettet.Jeg vet han har datet andre enn meg ganske nylig, men aksepterer dette inntil videre, siden vi nettop har møtt hverandre. Han har sendt meg søte sms hver dag og meldinger om at jeg er "den eneste for ham nå", at han har fortalt moren sin om meg (hvilket jeg ikke tror helt på) ,at jeg er helt nydelig...osv.. Kort sagt: Mange komplimanger som virker litt for gode til å være sanne.. Likevel valgte jeg å gi ham en sjanse, siden vi har det så fint når vi møtes. Forleden inviterte han meg hjem til seg.Det ble en hyggelig kveld med middag, tv-kos og hete kyss Kvelden endte med at jeg overnattet siden reiseveien hjem var ganske lang. Han sa dette var helt greit, og at jeg kunne ligge i hans seng mens han selv lå på sofaen i stua. Jeg svarte at dette var greit (jeg foreslo altså ikke at han kunne sove sammen med meg.Selv om jeg innerst inne hadde litt lyst.).. Dagen etter sa jeg at jeg hadde savnet litt å ligge ved siden av ham den natten. Han smilte og svarte at det kunne vi gjøre senere en gang.Ingen sure miner altså. Vi kysset masse, og spiste frokost sammen før jeg dro hjem utpå dagen. Alt virket normalt og jeg følte meg forelsket og glad Senere på kvelden sendte jeg ham en melding på facebook der jeg takket for en trivelig date. Fikk aldri noe svar. Tre dager gikk uten noe kontakt. Så sendte han meg en melding på facebook der han beklaget at han hadde vært litt kort med meg, men at han synes daten hadde vært rar siden jeg "hadde latt ham ligge alene på sofaen". Jeg spurte hvorfor han ikke sa noe morgenen etter (da alt virket normalt), men han svarte aldri på det spørsmålet. Han virket skikkelig sur og sa at jeg umulig kunne like ham når jeg behandlet ham slik!? Jeg måtte jo forstå at han bare hadde prøvd å være en gentleman når han foreslo å ligge på sofaen,og at det var mitt ansvar å endre dette.. Deretter kom det et kort "God natt" før han sa han måtte logge seg av. Siden har jeg ikke hørt noe fra ham. Dette er nå 4 dager siden. Vennene mine ler og sier dette er typisk player-oppførsel, og at han er sur fordi hans sjanse til å få sex ble spolert... Kan det stemme? Er det noen som har opplevd noe lignende og kjenner seg igjen? (Jeg mener selv at det er litt rart å bli så sur..Om han virkelig likte meg så godt som han har sagt, burde han ikke ta dette SÅ ille opp vel? ) (Beklager for et litt langt innlegg) Anonym poster: af77ca3053064900200f29184383c90c Anonym poster: af77ca3053064900200f29184383c90c
Gjest Indra Skrevet 11. august 2012 #2 Skrevet 11. august 2012 Ja, han straffer deg for å ikke ha hatt sex med ham. Hva skal du med en sånn dust, egentlig? Vær glad du ser ham slik han er med en gang og spar deg for å mer kontakt med den fyren der. Umoden, er adjektivet som slår meg som beskrivende for måten du beskriver oppførselen hans. 1
Steinar40 Skrevet 11. august 2012 #3 Skrevet 11. august 2012 Du kan godt kalle det for player-oppførsel hvis du vil. Personlig kaller jeg det heller for useriøs idiot-oppførsel. 3
womenwomen Skrevet 11. august 2012 #4 Skrevet 11. august 2012 Har vært ute med en supersjarmerende og kjekk mann noen ganger nå. Vi ble kjent via nettet.Jeg vet han har datet andre enn meg ganske nylig, men aksepterer dette inntil videre, siden vi nettop har møtt hverandre. Han har sendt meg søte sms hver dag og meldinger om at jeg er "den eneste for ham nå", at han har fortalt moren sin om meg (hvilket jeg ikke tror helt på) ,at jeg er helt nydelig...osv.. Kort sagt: Mange komplimanger som virker litt for gode til å være sanne.. Likevel valgte jeg å gi ham en sjanse, siden vi har det så fint når vi møtes. Forleden inviterte han meg hjem til seg.Det ble en hyggelig kveld med middag, tv-kos og hete kyss Kvelden endte med at jeg overnattet siden reiseveien hjem var ganske lang. Han sa dette var helt greit, og at jeg kunne ligge i hans seng mens han selv lå på sofaen i stua. Jeg svarte at dette var greit (jeg foreslo altså ikke at han kunne sove sammen med meg.Selv om jeg innerst inne hadde litt lyst.).. Dagen etter sa jeg at jeg hadde savnet litt å ligge ved siden av ham den natten. Han smilte og svarte at det kunne vi gjøre senere en gang.Ingen sure miner altså. Vi kysset masse, og spiste frokost sammen før jeg dro hjem utpå dagen. Alt virket normalt og jeg følte meg forelsket og glad Senere på kvelden sendte jeg ham en melding på facebook der jeg takket for en trivelig date. Fikk aldri noe svar. Tre dager gikk uten noe kontakt. Så sendte han meg en melding på facebook der han beklaget at han hadde vært litt kort med meg, men at han synes daten hadde vært rar siden jeg "hadde latt ham ligge alene på sofaen". Jeg spurte hvorfor han ikke sa noe morgenen etter (da alt virket normalt), men han svarte aldri på det spørsmålet. Han virket skikkelig sur og sa at jeg umulig kunne like ham når jeg behandlet ham slik!? Jeg måtte jo forstå at han bare hadde prøvd å være en gentleman når han foreslo å ligge på sofaen,og at det var mitt ansvar å endre dette.. Deretter kom det et kort "God natt" før han sa han måtte logge seg av. Siden har jeg ikke hørt noe fra ham. Dette er nå 4 dager siden. Vennene mine ler og sier dette er typisk player-oppførsel, og at han er sur fordi hans sjanse til å få sex ble spolert... Kan det stemme? Er det noen som har opplevd noe lignende og kjenner seg igjen? (Jeg mener selv at det er litt rart å bli så sur..Om han virkelig likte meg så godt som han har sagt, burde han ikke ta dette SÅ ille opp vel? ) (Beklager for et litt langt innlegg) Anonym poster: af77ca3053064900200f29184383c90c Anonym poster: af77ca3053064900200f29184383c90c Skjønner god at han syntes daten ble litt rar...Det blir litt is-kald stemning og skaper bare mer avstand mellom dere - når dere ikke engang kan ligge sammen første natta. Det betyr jo ikke at dere MÅ fullføre samleie av den grunn...Men dere kan jo kose litt med hverandre, føle på kjemien, osv Betyr ikke at dere må ha sex - selv om dere ligger sammen første natta. Personlig ville jeg syntes det var utrolig trasig å måtte ligge alene - mens daten ligger på et annet rom.OM jeg faktisk likte han. Jeg dater aldri noen hjemme eller ligger over hos han, hvis jeg ikke er sikker på at jeg virkelig liker han godt nok til og ønske fysisk kontakt også. Så for meg hadde det vært en selvfølge at jeg skulle ligge sammen med han. Er kjempekos å overnatte sammen - selv om man bare koser litt, men ikke gjør allt... Ei natt på sofaen alene uten å få sove...Jeg skjønner han godt. Utrivelig date. Er ikke alle som gidder å date i lang tid - uten noe som helst fysisk kontakt. Da vil mange føle at tenningen & lysten på hverandre mangler...
Steinar40 Skrevet 11. august 2012 #5 Skrevet 11. august 2012 Er ikke alle som gidder å date i lang tid - uten noe som helst fysisk kontakt. Da vil mange føle at tenningen & lysten på hverandre mangler... Og så er det ikke alle som bare er ute etter sex. 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #6 Skrevet 11. august 2012 Er du sikker på at han var sur da? Hvis dere bare kommuniserte via facebook får en jo ikke med seg tonefall og sånt. Kanskje han faktisk ble usikker på hva du vil videre, fordi han tolket det at han måtte ligge alene på sofaen som en slags avvisning (riktignok en teit overtolkning), og prøvde å få igang en samtale igjen nå. Jeg tenker vel litt at han ikke ville tatt kontakt igjen i det hele tatt dersom han overhodet ikke var interessert. Men når det er sagt, er det godt mulig han bare er interessert i sex, og at det er en eller annen sånn pua-teknikk å få dama til å få dårlig samvittighet så hun tilbyr full pakke neste gang Anonym poster: 2085706b9d46f63abe4c0588a35494d2
Steinar40 Skrevet 11. august 2012 #7 Skrevet 11. august 2012 Er du sikker på at han var sur da? Hvis dere bare kommuniserte via facebook får en jo ikke med seg tonefall og sånt. Kanskje han faktisk ble usikker på hva du vil videre, fordi han tolket det at han måtte ligge alene på sofaen som en slags avvisning (riktignok en teit overtolkning), og prøvde å få igang en samtale igjen nå. Jeg tenker vel litt at han ikke ville tatt kontakt igjen i det hele tatt dersom han overhodet ikke var interessert. Men når det er sagt, er det godt mulig han bare er interessert i sex, og at det er en eller annen sånn pua-teknikk å få dama til å få dårlig samvittighet så hun tilbyr full pakke neste gang Anonym poster: 2085706b9d46f63abe4c0588a35494d2 Det der med dårlig samvittighet høres trolig ut, ja.
kristian82 Skrevet 11. august 2012 #8 Skrevet 11. august 2012 Har vært ute med en supersjarmerende og kjekk mann noen ganger nå. Vi ble kjent via nettet.Jeg vet han har datet andre enn meg ganske nylig, men aksepterer dette inntil videre, siden vi nettop har møtt hverandre. Han har sendt meg søte sms hver dag og meldinger om at jeg er "den eneste for ham nå", at han har fortalt moren sin om meg (hvilket jeg ikke tror helt på) ,at jeg er helt nydelig...osv.. Kort sagt: Mange komplimanger som virker litt for gode til å være sanne.. Likevel valgte jeg å gi ham en sjanse, siden vi har det så fint når vi møtes. Forleden inviterte han meg hjem til seg.Det ble en hyggelig kveld med middag, tv-kos og hete kyss Kvelden endte med at jeg overnattet siden reiseveien hjem var ganske lang. Han sa dette var helt greit, og at jeg kunne ligge i hans seng mens han selv lå på sofaen i stua. Jeg svarte at dette var greit (jeg foreslo altså ikke at han kunne sove sammen med meg.Selv om jeg innerst inne hadde litt lyst.).. Dagen etter sa jeg at jeg hadde savnet litt å ligge ved siden av ham den natten. Han smilte og svarte at det kunne vi gjøre senere en gang.Ingen sure miner altså. Vi kysset masse, og spiste frokost sammen før jeg dro hjem utpå dagen. Alt virket normalt og jeg følte meg forelsket og glad Senere på kvelden sendte jeg ham en melding på facebook der jeg takket for en trivelig date. Fikk aldri noe svar. Tre dager gikk uten noe kontakt. Så sendte han meg en melding på facebook der han beklaget at han hadde vært litt kort med meg, men at han synes daten hadde vært rar siden jeg "hadde latt ham ligge alene på sofaen". Jeg spurte hvorfor han ikke sa noe morgenen etter (da alt virket normalt), men han svarte aldri på det spørsmålet. Han virket skikkelig sur og sa at jeg umulig kunne like ham når jeg behandlet ham slik!? Jeg måtte jo forstå at han bare hadde prøvd å være en gentleman når han foreslo å ligge på sofaen,og at det var mitt ansvar å endre dette.. Deretter kom det et kort "God natt" før han sa han måtte logge seg av. Siden har jeg ikke hørt noe fra ham. Dette er nå 4 dager siden. Vennene mine ler og sier dette er typisk player-oppførsel, og at han er sur fordi hans sjanse til å få sex ble spolert... Kan det stemme? Er det noen som har opplevd noe lignende og kjenner seg igjen? (Jeg mener selv at det er litt rart å bli så sur..Om han virkelig likte meg så godt som han har sagt, burde han ikke ta dette SÅ ille opp vel? ) (Beklager for et litt langt innlegg) Anonym poster: af77ca3053064900200f29184383c90c Anonym poster: af77ca3053064900200f29184383c90c Player eller tilbakestående (om det er noen forskjell på det). Uansett kan han jo ikke være noe å satse på eller gidde å bruke energi på. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #9 Skrevet 12. august 2012 Slutter aldri å undre meg over dere kvinner som er villige til å bruke/sløse bort tid på slike menn! Kan ikke annet enn å le av dere som blir utnyttet og dumpet av slike typer. Anonym poster: af77ca3053064900200f29184383c90c Anonym poster: af77ca3053064900200f29184383c90c
Steinar40 Skrevet 12. august 2012 #10 Skrevet 12. august 2012 Slutter aldri å undre meg over dere kvinner som er villige til å bruke/sløse bort tid på slike menn! Kan ikke annet enn å le av dere som blir utnyttet og dumpet av slike typer. Anonym poster: af77ca3053064900200f29184383c90c Anonym poster: af77ca3053064900200f29184383c90c Avslører du like lett up-to-no-good kvinnfolk? Sikkert ikke.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #11 Skrevet 22. august 2012 TS her. Takk for svar! Bare for å svare på mitt eget spørsmål, så viste det seg at fyren var en player ja Etter hjemmedaten jeg beskrev i første innlegg avtok kontakten ganske fort til å bli lik null fra hans side. Vi har chattet litt på fbook (etter at jeg tok initiativ). Han spurte hvordan det gikk, og sa han håpet at det gikk bra med studiene mine osv.. Greit nok, men ingen dype samtaler. Og da jeg logget inn forrige helg hadde han skrevet den korte beskjeden: "Lykke til med din nye type". (Har ikke hørt noe etter det og forventer det heller ikke). Så da kan jeg konkludere med at :Ja, fyren var en player" (Indra: du hadde rett!) Først var jeg lei meg (er jo fortsatt litt småforelsket). Men etter noen dager føler jeg bare lettelse og glede over at jeg nå slipper mer mind games og tankekjør. Nå er det vel en ny jente som snart kommer til å slite med det samme.. Men: Blir man øverøst med komplimanger fra begynnelsen av er det (nesten alltid) for godt til å være sant.. Anonym poster: af77ca3053064900200f29184383c90c Anonym poster: af77ca3053064900200f29184383c90c 1
Gjest RamaLama Skrevet 22. august 2012 #12 Skrevet 22. august 2012 (endret) Beklager, så ikke at tråden var så gammel for en tulling! Endret 22. august 2012 av newbiepie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå