Gjest Bobler Skrevet 11. august 2012 #1 Skrevet 11. august 2012 Samboeren er litt nedenfor om dagen så jeg tenkte å glede han litt og kjøpe et spill til han Men siden jeg ikke spiller selv, og egentlig er relativt uintressert så aner jeg ikke hva jeg skal kjøpe. Nå så spiller han mest modern warfare 3 for det meste, men han spiller også Skyrim, litt Fable 3 og et annet spill som jeg tror er norsk-produsert hvor han slår på firkantede klosser med en hammer og lager bokse-hus ogsånt Noen forslag? Gjerne noe litt nytt, da jeg tror han prøver det som er. Må være Xbox.
Klatt Skrevet 11. august 2012 #2 Skrevet 11. august 2012 Først og fremst: Utrolig søtt emne. Liker folk som deg! Sånn ellers er det egentlig et vanskelig spørsmål. Liker han MW3 er det godt mulig han hadde likt Battlefield 3 også, men du har de som elsker MW/hater BF og omvendt. Så kan være mulig å brenne seg på akkurat det. Ellers kunne du jo kanskje investert i Fable eller Fable 2, som etter min mening er vesentlig mye bedre spill enn Fable 3. Kanskje litt vanskelig å oppdrive nå til dags, men absolutt verdt pengene. Du har jo også Oblivion som er forgjengeren til Skyrim, så om han liker det kunne det vært aktuelt.
Gjest Bobler Skrevet 11. august 2012 #3 Skrevet 11. august 2012 Takk Så litt på youtube, det Battelfield så ut som noe han ville likt. Skyting og sånt Så i hylla, han har Fable 2. Men ikke den første. Er den kjempevanskelig å få tak i? Vil gjerne bestille på nett da jeg går på krykker, så kommer meg ikke så mange steder Oblivion kan også være et alternativ. Enkleste hadde vel vært å spurt han, men vil gjerne unngå det da det skal være en overaskelse
Klatt Skrevet 11. august 2012 #4 Skrevet 11. august 2012 (endret) Det første Fablespillet kom vel på Xbox (ikke Xbox360, men den før det), så det kan nok være litt vanskelig å oppdrive. Oblivion er nok ikke så vrient å få tak i. Battlefield liker han nok om han ikke er en sånn som bare spiller Call of Duty (Modern Warfare). Husker jeg ikke helt feil er det mulig å laste ned det originale Fable via "Arcade-games" inne på Xbox Live, hvis han har koblet X360en sin til internett. Endret 11. august 2012 av Klatt
Gjest Bobler Skrevet 11. august 2012 #5 Skrevet 11. august 2012 Nei han spiller ikke bare call of duty. Men det er det og Minecraft som han spiller mest virker det som. Han spiller andre skyte-spill innimellom som han har lastet ned. Han er ikke en sånn call-of-duty-nerd som noen av de han spiller med er Tenker jeg prøver meg på battlefield, det føler jeg er mest safe. Er kjipt å kjøpe oblivion også bare ligger det å støver bort. Hvor får man tak i slik billigst? Komplett har det på tilbud på 229, er ikke det ganske billig for et spill? (fått for meg at de gjerne koster 400-500kr, men det er kanskje nytt? )
Gjest Loverdose Skrevet 11. august 2012 #6 Skrevet 11. august 2012 CDON er ganske billige. Mass Effect 3 anbefaler jeg! Typen har spilt det non stop og rundet det på noen få dager, og han spiller Fable/MW3/Skyrim osv. Battlefield 3 er også bra, men litt overraskende at han ikke spiller det allerede, kanskje han rett og slett ikke liker det? Uansett, så kunne du prøvd! Men anbefaler iallefall Mass Effect 3, det blir han nok glad for.
Gjest babyfirefly91 Skrevet 11. august 2012 #7 Skrevet 11. august 2012 (endret) CDON er ganske billige. Mass Effect 3 anbefaler jeg! Typen har spilt det non stop og rundet det på noen få dager, og han spiller Fable/MW3/Skyrim osv. Battlefield 3 er også bra, men litt overraskende at han ikke spiller det allerede, kanskje han rett og slett ikke liker det? Uansett, så kunne du prøvd! Men anbefaler iallefall Mass Effect 3, det blir han nok glad for. hoho! mass effect er kjempe gøy! har bare spilt mass effect 2 da, men utrolig gøy spill. skal kjøpe ny xbox snart å dar kommer mass effect 3 på listen over neste kjøp.! ellers TS vil jeg anbefale deg å prøve å spille litt med ham. spilte MW3 å falt helt pladask! ble tilslutt bedre en min samboer så for oss ble det en gøy ting å gjøre sammen Endret 11. august 2012 av babyfirefly91
Gjest Bobler Skrevet 12. august 2012 #8 Skrevet 12. august 2012 Hmm, godt jeg ikke bestilte i går som jeg hadde tenkt til. Han satte seg ned for å spille nå, også sier han "Faen nå sitter alle å spiller det forbanna møkka-spillet!". Spurte hvilket, og svaret var såklart "Battelfield 3" Syntes det virket kult jeg Mass-Effect 3 troor jeg han har, men kan sjekke når han drar på jobb i morgen (pleier ikke snike i spillene hans )
NancyB. Skrevet 12. august 2012 #9 Skrevet 12. august 2012 Kva med Fallout, Assassin's Creed eller Red Dead Redemption? Han har vel sikkert prøvd alle sammen, men
-Jiinxs- Skrevet 12. august 2012 #10 Skrevet 12. august 2012 Batman Arkham Asylum / City Deus Ex: Human Revolution Just Cause 2 Dead Rising 1-2 Er noen spill jeg syntes var veldig artig å spille. Flott at du vil gjøre noe slikt for kjæresten din, vil tro at han vil sette veldig pris på overraskelsen :-)
Mann 42 Skrevet 12. august 2012 #11 Skrevet 12. august 2012 Fallout 3 og Fallout New Vegas kommer han sikkert til å like, hvis han liker Skyrim. Det er omtrent samme spillmotor. De er litt som Elder Scrolls med maskingevær. For ikke å snakke om Oblivion, Elders Scrolls IV. Tonnevis av moro i den samme typen verden som i Skyrim. Alle sammen kan man få DLC til i bøtter og spann.
SemperFi Skrevet 12. august 2012 #12 Skrevet 12. august 2012 (endret) Du kan jo pre-purchase COD Black Ops 2 til han. Da blir han sikkert glad. Endret 12. august 2012 av SemperFi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå