Arwen Skrevet 17. februar 2004 #1 Del Skrevet 17. februar 2004 Hvor registreres egentlig pakken. Når den kommer inn på det postkontoret den sendes fra og når den kommer til mitt postkontor, eller blir den registrert flere ganger på veien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 17. februar 2004 #2 Del Skrevet 17. februar 2004 Den registreres når den sendes, og til hvert postkontor den kommer. Pakkesporing er noe jeg benytter meg mye av, er fint å se hvor pakken er til enhver tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 17. februar 2004 Ja, men den står fortsatt kun registrert på innlevert Trondheim og jeg begynner å bli utålmodig. :-? Hadde håpet den skulle dukke opp i dag. Vet den ble postet på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 17. februar 2004 Ser ut som om den er registrert inn i Oslo sentrum nå, så da kommer den vel til vårt postkontor snart. holder det med pakkenummeret når man skal hente den eller må man ha hentelapp? Ikke lett å være en utålmodig sjel nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 17. februar 2004 #5 Del Skrevet 17. februar 2004 Det holder fint med pakkenummeret. Ofte kan du selv se på pakkesporingen på nettet at pakken har kommet til ditt postkontor FØR du får pakkelappen i posten, da er det bare å stikke bort og hente pakken. (Som regel sender de ut pakkelappene dagen før pakken ankommer postkontoret, slik at du får lappen i postkassen din den dagen pakken kommer. I blandt blir pakken da forsinket på mystisk vis, jeg har flere ganger opplevd å få pakkelapp i posten og så har ikke pakken kommet til postkontoret ennå...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 17. februar 2004 OK. hmm.. får ta med meg pakkenummeret og stikke innom på vei hjem etterpå. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 17. februar 2004 :evil: selvfølgelig er nettspor nede i dag som jeg venter på pakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 17. februar 2004 #8 Del Skrevet 17. februar 2004 Selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå