Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva mener dere om lipgloss? Blir det lett "barnslig" eller "billig" eller er det greit til hverdagssminke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke farger og jeg synes ikke leppestift passer til meg og ihvertfall ikke om jeg ikke sminker resten av ansiktet. Lipgloss kan brukes allikevel og det gjør jeg. Føler meg finere med lipgloss, men det kommer helt an på typen du bruker. Nå bruker jeg Juicy Tubes og jeg er kjempefornøyd! Kan også bruken glossen over leppestift, men jeg foretrekker uten. Ser ikke på meg selv som verken billig eller barnslig av den grunn ;)

Skrevet

Å nei! Det har aldri slo meg at å gå i lipgloss er barnslig! Jeg bruker det hele tiden, synes det er fint å ha på. Men helst ikke med glitter, det hadde nok vært litt barnslig da....

Skrevet

Ikke "billig", ikke barnslig - og tuuusen ganger finere enn lebestift med mye farge!

Etter min mening da, jeg hater lebestift - både på meg selv og andre...

Bruker det både til hverdag og fest, jeg!

Men sånn Glam Shine fra Loreal er kanskje på tur over grensen...

Gjest Ethereal
Skrevet

Leppestift bruker jeg ca to ganger i året, og det blir lett til at jeg tørker den bort. Lipgloss, derimot, har jeg alltid med meg, selv om den ikke brukes fullt så ofte.

Favorittene:

Glossy Shine fra Biotherm (tube)

Lipglossene fra MAC

Lipglossene fra Shiseido

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har flere, favoritten tror jeg heter Lovechild, men mulig det var en one off i forbindelse med våren i fjor. Men jeg kler kun kalde farger... Disse lipglossene har litt mer farge enn f.eks Juicy Tubes. Jeg skal utnytte det at jeg bor i Nederland og hamstre litt med meg hjem :-)

Skrevet
Liker faktisk litt sølv glitter' date=' jeg :roll:[/quote']

Hehe, jeg også!

Men det kommer selvsagt an på resten av makeupen. For en naturlig look, er det ingenting bedre enn en lys rosa skinnende gloss (uten glitter).

Favoritten min er forøvrig Dior Addict.

Når det gjelder lebestifter så er jeg enig med de over her. Jeg er ikke så veldig begeistret for de. MEN det mest geniale jeg har vært borti er Lancomes nye glosserie. Husker ikke hva de heter, men det er lebestift med gloss. Holder dessuten veldig lenge.

Skrevet

Jeg passer enkelt og greit ikke til leppestifter. Jeg vet ikke hva det er :roll: Finner rett og slett ikke min farge. Misunner de som kan gå med rød farge på leppene.

Skrevet

Har aldri tenkt på lipgloss som "fjortis". Greit hvis du har x antall lag, slik at det kan sees på tjue meters avstand, men det er det jo fåtallet som har. Jeg bruker lipgloss hver dag- har aldri taklet å gå med leppestift egentlig, fordi jeg aldri finner noen som passer. Favoritten min er Juicy Tube- de er supre :-)

Skrevet

Bruker lipgloss både til hverdags og fest jeg. Og jeg er neppe fjortis.

Bruker som regel Maybillin, men har også lipgloss fra H&M. Disse sitter litt dårligre på, men har kjempefine farger.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg - en leppestiftbruker. Trikset er å få hjelp til å finne en diskret farge som passer til deg og en type leppestift med masse fuktighet som er god å bruke hele dagen. Jeg har prøvd massevis av typer men mange er for tørre. Lipgloss gir heller ikke nok fukt.

Feilen mange gjør med leppestift er å velge en for rød/for mørk nyanse, det er fint til fest men passer ikke alltid til hverdags. Lipgloss bruker jeg mest til fest, synes det er altfor blankt og klissete til hverdags.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg bruker gloss fra Lancôme og Maybelline. Er avhengig av gloss og har aldri sett på det som barnslig.

Gjest babygirl
Skrevet

jeg bruker som oftest en fra Isadora. husker ikke navnet på den akkurat nå for jeg har mistet det og har ikke penger til å kjøpe ny for lønning!hehe Men fargen er clear sorbet :)

har også akkurat kjøpe en fra Mac med fargen Lovechild. Jeg vil helst at fargen på lipglossen skal se litt naturlig ut så med den er jeg avhengig av å legge litt foundation på leppene først...Da blir fargen perfekt! (er det andre som også gjør det eller er jeg bare rar??hehe)

Gjest babygirl
Skrevet

syns forresten ikke det blir barnslig å bruke lipgloss! bruker det selv til både hverdags og fest:)

Skrevet

Jeg bruker aldri leppestift (tror ikke jeg eier en i det hele tatt) men bruker lipgloss. Har aldri tenkt på at det var fjortis. Liker Clinique sine jeg.

Skrevet

Bruker lipgloss og leppestift jeg ( ikke på en gang da ;-) ), og liker begge deler.

Har aldri falt meg inn at det er "billig" eller "fjortisaktig" :wink:

Skrevet

Bruker lipgloss hver dag og da går det i Juicy Tubes!! Sexy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...