Frisørdama Skrevet 11. august 2012 #1 Skrevet 11. august 2012 Heisann, har en vedovn i hjørnet av stua som jeg trenger en slags grind til. Men jeg vil helst slippe å borre den fast i veggen. Finnes det noen som man slipper montere? Har kun sett sånne dom må monteres på div nettbutikker. Noen tips?
Gjest chiki Skrevet 11. august 2012 #2 Skrevet 11. august 2012 vi og besteforeldrene til jenta har aldri følt behov for en slik grind. Hun er 2 år og har aldri vist interesse for å gå bort til den når de fyrer. Tror hun merker noe på at det er farlig kanskje?
Frisørdama Skrevet 11. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2012 Det er flere som sier de ikke har brukt det, men med gutter på 1, 3 og 4,5 år som alle fort detter eller tumler rundt, vil jeg føle meg sikrere på at de ikke detter på ovnen i lek, i tillegg til at jeg er redd minsten faller for fristelsen til å klå når den er varm eller åpne døra og Pelle inni (han åpner døra nå og synes det er superkult 1
sajk Skrevet 11. august 2012 #4 Skrevet 11. august 2012 (endret) Babydan park a kid! Det er en lekegrind man kan strekke ut til å ha over alt, skille rom, rundt peisen osv. Man trenger ikke montere den, hvis man Feks har den i en bur eller noe så er den stödig. Men man få kjöpt veggfester til den også. Vi syns ikke det er nödvendig:-) skriver på mob så gidder ikke finne noen link nå. Google it. Den er super :-) Endret 11. august 2012 av sajk
Frisørdama Skrevet 11. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2012 takk for tips! Skal sjekke den ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå