Gå til innhold

Peisgrind el.l?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, har en vedovn i hjørnet av stua som jeg trenger en slags grind til. Men jeg vil helst slippe å borre den fast i veggen. Finnes det noen som man slipper montere? Har kun sett sånne dom må monteres på div nettbutikker. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi og besteforeldrene til jenta har aldri følt behov for en slik grind. Hun er 2 år og har aldri vist interesse for å gå bort til den når de fyrer. Tror hun merker noe på at det er farlig kanskje?

Skrevet

Det er flere som sier de ikke har brukt det, men med gutter på 1, 3 og 4,5 år som alle fort detter eller tumler rundt, vil jeg føle meg sikrere på at de ikke detter på ovnen i lek, i tillegg til at jeg er redd minsten faller for fristelsen til å klå når den er varm eller åpne døra og Pelle inni (han åpner døra nå og synes det er superkult :(

• Liker 1
Skrevet (endret)

Babydan park a kid! Det er en lekegrind man kan strekke ut til å ha over alt, skille rom, rundt peisen osv. Man trenger ikke montere den, hvis man Feks har den i en bur eller noe så er den stödig. Men man få kjöpt veggfester til den også. Vi syns ikke det er nödvendig:-) skriver på mob så gidder ikke finne noen link nå. Google it. Den er super :-)

Endret av sajk
Skrevet

Vi har også den fra babydan, den er super :)

Skrevet

takk for tips! Skal sjekke den ut! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...