Gjest Sobril Skrevet 11. august 2012 #1 Skrevet 11. august 2012 Jeg har en galaxy s2. Den tar gode bilder, men kan ikke måle seg med min gamle nokia n8. Ting har skjedd som har fått meg til å innse at jeg MÅ ha en mobil som kan knipse bilder i øyeblikket, og lurer da på hvilken mobil i dag som regnes som den aller beste mobilen på kamera? Jeg har lest litt om htc one s, men denne har ikke støtte for minnekort. Hva med nokia 808 - ser den bare fikk tk3 i testen til amobil, men har noen erfaring på hvordan denne fungerer som kamera? Takk.
Klatt Skrevet 11. august 2012 #2 Skrevet 11. august 2012 Pureview er vel den desidert beste kameramobilen på markedet, men så er det liksom bare det den er. Som telefon er den ikke alverdens. Som kamera kan den måle seg med både digitalkamera og enkelte speilrefleks. Spørs litt hva som er viktigst - telefon eller kamera?
fruBeist Skrevet 11. august 2012 #3 Skrevet 11. august 2012 Jeg er veldig fornøyd med kameraet på min Motorola Razr. Får faktisk sylskarpe nærbilder, tatt på bare noen cm avstand (typ katt som ikke vet hva intimsone er ) Her er blits og ymse innstillinger. Det jeg savner er en egen utløserknapp, en fysisk en altså. Det er litt upraktisk med utløser på skjermen..
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Skyver opp denne Anonym poster: d3cccbe61469aa63150cfa4fb22d6e79
Gjest Sobril Skrevet 17. august 2012 #5 Skrevet 17. august 2012 Jeg har bestilt 808, jeg, og forventer i posten om få dager. Vet den bare har fått TK 3 av amobil og din side, men etter å ha lest i diskusjon.no og hva de sier om den der virker den slettes ikke verst. Har hatt en nokia n8 før, og hadde ikke problemer med å surfe på nett med denne. Ikke sende meldinger eller ringe heller. Så da ser jeg ikke helt hvorfor det skal bli feil. Denne samsungen irriterer uansett vettet av meg noen ganger.
-Jiinxs- Skrevet 17. august 2012 #6 Skrevet 17. august 2012 (endret) Du får skrive en tilbakemelding når du har prøvd den ut da. For det som amobil skrev om mobil var jo ikke akkurat så veldig positivt. Ville heller ikke ha kjøpt en mobil med Nokia sitt eget operativsystem. Så jeg får håpe du får et positivt opplevelse, hvor mye betalte du forresten? (Om du vil dele den informasjonen) Endret 17. august 2012 av -Leon-
Gjest Sobril Skrevet 17. august 2012 #7 Skrevet 17. august 2012 (endret) Du får skrive en tilbakemelding når du har prøvd den ut da. For det som amobil skrev om mobil var jo ikke akkurat så veldig positivt. Nei, det spørs jo hva man vil ha. Jeg har, så lenge kameramobil kom på markedet, vært veldig frelst av nettopp denne biten. Min første kameramobil var en sony e T68 hvor jeg kjøpte kamera som tilleggsutstyr Den skal fungere til å ringe med, sende meldinger, ta bilder, surfe og koble direkte til tv. Alt dette gjør den med glans. Tar visst super video også. Min SII har ufattelig kort batteritid (lader to ganger pr dag), jeg sliter med telefonlista hvor ALT legger seg automatisk inn - uansett hvem jeg har ringt eller sendt mail til. Og den hersens " what would you like to do" hver gang jeg kommer borti meny-knappen (og ja, har installert et par apper for å få fjernet det - men dritten forsvinner ikke). Har kjøpt tlf m abonnement for 999,- og betaler den ut i sitt fulle når feriepengene kommer. Endret 17. august 2012 av Sobril
-Jiinxs- Skrevet 17. august 2012 #8 Skrevet 17. august 2012 Nei, det spørs jo hva man vil ha. Jeg har, så lenge kameramobil kom på markedet, vært veldig frelst av nettopp denne biten. Min første kameramobil var en sony e T68 hvor jeg kjøpte kamera som tilleggsutstyr Den skal fungere til å ringe med, sende meldinger, ta bilder, surfe og koble direkte til tv. Alt dette gjør den med glans. Tar visst super video også. Min SII har ufattelig kort batteritid (lader to ganger pr dag), jeg sliter med telefonlista hvor ALT legger seg automatisk inn - uansett hvem jeg har ringt eller sendt mail til. Og den hersens " what would you like to do" hver gang jeg kommer borti meny-knappen (og ja, har installert et par apper for å få fjernet det - men dritten forsvinner ikke). Har kjøpt tlf m abonnement for 999,- og betaler den ut i sitt fulle når feriepengene kommer. Høres ut som du er fornøyd med mobilen din da, noe som er godt å høre :-)
Gjest Sobril Skrevet 17. august 2012 #9 Skrevet 17. august 2012 Høres ut som du er fornøyd med mobilen din da, noe som er godt å høre :-) Har ikke fått den enda, men i følge andre gjør den alt den skal. Kommer tilbake med rapport senere
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #10 Skrevet 17. august 2012 Andre telefoner som anbefales? Sony? Iphone? Anonym poster: d3cccbe61469aa63150cfa4fb22d6e79
Gjest Sobril Skrevet 18. august 2012 #11 Skrevet 18. august 2012 Tja... Etter å ha lekt meg litt er det ingen tvil om hvilken som er best på nettsurfing osv: samsungen. Og kameraet til nokiaen er i en klasse for seg selv. Før jeg putter i sim-kortet og bruker den aktivt lurer jeg imidlertid på om noen kan hjelpe meg med å sette opp e-posten min? Har en gmail-konto jeg ikke får satt opp. Jeg blir bedt om å skrive ned servernavn og domene - og jeg har ikke peiling rett og slett...
-Jiinxs- Skrevet 18. august 2012 #12 Skrevet 18. august 2012 (endret) Brukte app til å koble opp til gmail kontoen min. http://support.googl...no&answer=78799 Evnt søk på google etter de ordene du må fylle inn for å få gmail din til å funke. Endret 18. august 2012 av -Leon-
Gjest Sobril Skrevet 18. august 2012 #13 Skrevet 18. august 2012 Men servernavn og domene? Får det ikke til uansett, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå