sirilin Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 Det er på tide med ny støvsuger og tips mottas med stor takk Jeg har en liten hund og er over gjennomsnittlig glad i å ha det reint hjemme derfor er det viktig for meg med en god støvsuger som gjør jobben. Kvalitet går fremfor pris. Hadde vært fint om den bråkte minst mulig. Mottar gjerne tips fra dere
TheHairyToothfairy Skrevet 10. august 2012 #2 Skrevet 10. august 2012 suser rundt i stuen med en AEG Vampyr selv. Jobber godt og var ikke dyr i innkjøp.
betrayed Skrevet 10. august 2012 #3 Skrevet 10. august 2012 Miele. Den beste av de de har (bare spør, så vet de hva du mener). Vi har en modell som ikke finnes lenger i butikken, men de har den samme i "forbedret" versjon med nytt nummer. Den er DØDSbra!!!
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #4 Skrevet 11. august 2012 electrolux ergospace. den er kjempebra på tepper også. Anonym poster: 0d231247aa6916e8db69db673a771250
Gjest BM2 Skrevet 11. august 2012 #5 Skrevet 11. august 2012 Det er på tide med ny støvsuger og tips mottas med stor takk Jeg har en liten hund og er over gjennomsnittlig glad i å ha det reint hjemme derfor er det viktig for meg med en god støvsuger som gjør jobben. Kvalitet går fremfor pris. Hadde vært fint om den bråkte minst mulig. Mottar gjerne tips fra dere Roomba 780 fra iRobot. Den støvsuger mens du er på jobb! Så da jeg var på ferie i to uker så ble det støvsugd hver enste dag hjemme hos meg. Samme når jeg er på jobb til vanlig, så støvsuges dethjemme hos meg. Robotstøvsuger er så genialt at jeg får tårer i øynene av glede!
Sulosi Skrevet 11. august 2012 #6 Skrevet 11. august 2012 Roomba 780 fra iRobot. Den støvsuger mens du er på jobb! Så da jeg var på ferie i to uker så ble det støvsugd hver enste dag hjemme hos meg. Samme når jeg er på jobb til vanlig, så støvsuges dethjemme hos meg. Robotstøvsuger er så genialt at jeg får tårer i øynene av glede! Og den fins i vaskerobot og Å lykke, slike vil jeg ha! Men...hva om hunden ikke liker den. Bråker den mye eller er det greitt å la den gå feks hver natt? (sover vegg i vegg med stua)
Gjest BM2 Skrevet 11. august 2012 #7 Skrevet 11. august 2012 Og den fins i vaskerobot og Å lykke, slike vil jeg ha! Men...hva om hunden ikke liker den. Bråker den mye eller er det greitt å la den gå feks hver natt? (sover vegg i vegg med stua) Det med kjæledyr er så ymse. OM du sjekker youtube så vil du finne massevis med videoer med katter som sitter oppå den mens den kjører. Mens andre katter gjemmer seg sporenstreks. Det jeg heller ikke vet noe om er hvordan den virker sammen med boligalarmer. Den bråker noe, og slik jeg bor er det uaktuelt å la den gå på natten. Men jeg vil tro om en sover i etasjen over der den støvsuger så går det helt fint. Men igjen, et hus er ikke et hus Elers bør en være obs på at det er fordelaktig med ryddige gulv. Det var slik jeg endelig samlet alle løse ledninger i kabelgater o.l. :gjeiper: Jeg elsker min Roomba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå