snilla Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 Når du er "ferdigslanka" eller har lagt på deg de kiloene du ønsket, hva er planene dine da? - Hva tenker du at du vil gjøre for å stabilisere vekta? - Har du planlagt en belønning du skal gi deg selv? Jeg er ikke så veldig kreativ på det siste punktet - for meg blir det nye klær! Spesielt kjoler som viser fram midja :-) (den har ikke vært så lekker de siste årene... men den kommer! Og da vil jeg vise den fram!)
Envy Skrevet 10. august 2012 #2 Skrevet 10. august 2012 Jeg nådde nesten målet jeg hadde satt meg fore på slankingen, men har nå begynt å jobbe med å bygge muskler, så spiser masse og tar krreatin, så nå er det opp 1 kg igjen. Så ja, alltid nye mål å nå
Gjest Nanne70 Skrevet 11. august 2012 #3 Skrevet 11. august 2012 Fortsette å spise sunt, men litt mer. Fortsette å jogge, men kanskje kutte ut èn økt til fordel for mer styrketrening. Har ingen planer om noen spesiell belønning, det er i grunnen en belønning i seg selv å ha oppnådd målvekt og en kropp jeg trives med
Cherie Skrevet 11. august 2012 #4 Skrevet 11. august 2012 Jeg må finne ut hvor mye jeg tåler å spise for å holde vekta. Jeg kommer nok til å trene like mye. Jeg kommer til å unne meg noe usunn mat noen ganger, men fortsette med å spise sunt som hovedregel Det er jo så mye god og sunn mat Når det gjelder premie så skal den vel handles her:http://shop.kjoledamen.no/categories/50-talls-kjoler Har alt en nydelig kjole derfra! 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #5 Skrevet 11. august 2012 Da går jeg opp igjen i vekt. Konsekvent, og uten unntak så langt. Kroppen har god hukommelse. Anonym poster: 7644b7812418c48a593a13074f5d2146
Cherie Skrevet 11. august 2012 #6 Skrevet 11. august 2012 Da går jeg opp igjen i vekt. Konsekvent, og uten unntak så langt. Kroppen har god hukommelse. Anonym poster: 7644b7812418c48a593a13074f5d2146 Det betyr vel at du slanker deg istedet for å endre livet ditt 1
HedvigR Skrevet 11. august 2012 #7 Skrevet 11. august 2012 Jeg tenker egentlig ikke forandre så mye når jeg har nådd idealvekta mi (vet ikke helt hva den er da). Jeg har en veldig sakte og jevn vektnedgang (ca. halvkilo i uka), og tenker det stabiliserer seg selv når jeg er der. Jeg spiser allerede fra før når jeg er sulten, og stopper når er jeg mett. Skal IKKE gi meg med å trene, for det har ført til at jeg har mye mer energi, og jeg føler meg sterkere og mer utholdende
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #8 Skrevet 11. august 2012 Det betyr vel at du slanker deg istedet for å endre livet ditt Det betyr at jeg endrer livet mitt, og at kroppen tilpasser seg deretter. Jeg legger om kostholdet, kroppen svarer først med å gå ned i vekt. Så stopper det opp, og den går oppover igjen med den samme omlagte livsstilen. Menneskekroppen er "dessverre" laget for å overleve hungersnød, ikke til vår moderne vestlige livsstil. Jeg skrev dessverre i hermeteikn, siden hverdagen for størstedelen av verdens befolkning tross alt er en kamp for å overleve. De av oss som kjemper mot kiloene er priviligerte, selv om det ikke alltid føles sånn Anonym poster: 7644b7812418c48a593a13074f5d2146
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå