Gå til innhold

Riding i Bergen - Forslag?

Anbefalte innlegg

Gjest RompeRusk
Skrevet

Heeyhey :)

Lurer på om noen har forslag til ridesenter/stall i Bergensområdet? En som helst ligger nært sentrum, eller som er lett å komme seg til med buss..

Savner nemlig å drive med hest, så håpte litt på å komme i kontakt med et ridesenter hvor jeg kunne fått tuslet litt med hest.. Enten ridesenter som tilbyr kurs, eller privatpersoner som kunne trenge forrytter :)

Takker for forslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du solgt den hesten du hadde? Var det ikke en kaldblodstype eller noe? Kjenner igjen nicket ditt fra andre nettsteder.

Anonym poster: 28289c99f7b53055cfedf93f01b751a9

Gjest RompeRusk
Skrevet

Har aldri hatt egen hest jeg, så tviler på at den er solgt.. :P

Skrevet

Jeg vet om 3 staller, er ikke så nær sentrum da (har ikke peiling på om det er flere), sætregården, hjortland og hordnes. hjortland er lett å komme seg til med 4-bussen, ca 25 min og sætregården skal vel også være ganske lett. de har også stall ved stend. er ca 30 min, først bybane så bytte til buss 60.

Anonym poster: aa744e3507973fd6a8ee4ceada05b469

Gjest RompeRusk
Skrevet

Jeg vet om 3 staller, er ikke så nær sentrum da (har ikke peiling på om det er flere), sætregården, hjortland og hordnes. hjortland er lett å komme seg til med 4-bussen, ca 25 min og sætregården skal vel også være ganske lett. de har også stall ved stend. er ca 30 min, først bybane så bytte til buss 60.

Anonym poster: aa744e3507973fd6a8ee4ceada05b469

Takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...