Gjest imli Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 Eg har fått veta over PM at veldig mange visstnok er lei av meg her på forumet. Eg er nedlatande, irriterande, vrang og oppteken av alltid å veta betre enn andre, og dukkar visstnok stadig opp i trådar om brukarar ein ikkje likar, og ikkje minst vert innlegga mine påstått opphav for innspel i "ting jeg har lært av kvinneguiden"-tråden. Eg har ein "oppførsel og språkbruk" som gjer at folk karakteriserar meg på "ein viss måte", kva no det måtte tyde. I tillegg manglar eg både sjølvinnsikt og humoristisk sans. No har eg aldri innbilt meg at eg er den mest populære brukaren på forumet, men fullt så ille trudde eg ikkje det stod til. Kan folk stadfeste, evt avkrefte desse påstandane, hadde det vore veldig nyttig....
Gjest Arvid78 Skrevet 10. august 2012 #2 Skrevet 10. august 2012 Kansje det er Nynorsken, hadde selv nynorsk alle 9 årene på grunnskolen og nynorsk kan fort høres berevitende ut 9
Gjest Blubberella Skrevet 10. august 2012 #3 Skrevet 10. august 2012 Kan ikke si at du har irritert meg eller slått meg som spesielt bedrevitende eller andre betegnelser du nevner her, nei. 7
Mmmmarielle Skrevet 10. august 2012 #4 Skrevet 10. august 2012 Pinadø, det er tydelig at det er delte meninger om ting og tang. Jeg ser ofte innlegg fra deg i tråder, og du fremstår ikke som du blir beskrevet i de PM'ene til deg. Tvert om oppfatter jeg deg som veldig intelligent, reflektert, du har peiling på mye rart og gir gode råd, du formulerer deg vel og jeg oppfatter deg ikke som hverken negativ eller at du skal vite bedre enn andre. 17
Aldrisur Skrevet 10. august 2012 #5 Skrevet 10. august 2012 Dette er antakelig bare en bruker som er sjalu på deg imli. Den beskrivelsen passer overhodet ikke på deg, du fornuftige og kloke jente! Ikke noe å bry seg om. Kan jeg vente en PM nå? 4
Gjest Vampen Skrevet 10. august 2012 #7 Skrevet 10. august 2012 Nei! Men det er sånn her inne at noen av de som på død og liv må fortelle andre brukere at de ikke liker dem, samtidig har et behov for å gjøre seg selv til talsperson for hele forumet og fremstille oppgulpet sitt som allmenngyldig. Mitt beste råd er å ignorere dem. Om noe er det tvers igjennom patetisk å gå så opp i brukere at man må sende dem en pm for å informere om at "ingen liker deg altså!". Så bare ignorer det imli, det er ikke alle det er verdt å bruke tid og energi på. 13
pinar Skrevet 10. august 2012 #8 Skrevet 10. august 2012 har noen sendt deg sånn pm?? Nei, syns ikke du er irriterende. 2
Katniss Skrevet 10. august 2012 #9 Skrevet 10. august 2012 Alle på forumet har egne meninger. Så det er ikke det at meningene dine er så spesielle, noen av de er jeg enig i! Men de siste månede har du vært nedlatende og arrogant mot de flest. KGs versjon av Berit Riise. Jeg lurer på om det er noe som har skjedd i privatlivet som du kanskje ubevisst har tatt med deg inn på forumet. 5
HedvigR Skrevet 10. august 2012 #10 Skrevet 10. august 2012 Jøss, nei, det var en ganske motsatt beskrivelse enn det jeg ville gitt av deg. Det kommer sikkert bare fra idioter som blir vrange med en gang de hører ordet nynorsk, og mener du forsurer forumet bare ved å skrive en uskyldig setning
Gjest RompeRusk Skrevet 10. august 2012 #11 Skrevet 10. august 2012 Har noen brukere som jeg irriterer meg litt over, men du er ihvertfall ikke en av de.. Tvert imot synes jeg du virker oppegående 1
Gjest imli Skrevet 10. august 2012 #12 Skrevet 10. august 2012 Dette var ikkje fisking om kompliment, altså. Heilt ærleg. Men det er jo hyggeleg likevel Eg vert i alle fall usikker på korleis eg skal oppføre meg i forumet etter sånne meldingar, vert redd for å svare i trådar i frykt for å leve opp til karakteristika... Viss eg verkar slik pga nynorsken, får det berre vera, hehe. Katniss: Kan du kome med dømer på kor eg har vore nedlatande og arrogant mot "de fleste" (kven er "de fleste"?)? Og kven er Berit Riise? Det har ikkje skjedd noko spesielt i privatlivet mitt, nei... 1
HedvigR Skrevet 10. august 2012 #13 Skrevet 10. august 2012 Dette var ikkje fisking om kompliment, altså. Heilt ærleg. Men det er jo hyggeleg likevel Eg vert i alle fall usikker på korleis eg skal oppføre meg i forumet etter sånne meldingar, vert redd for å svare i trådar i frykt for å leve opp til karakteristika... Tok det ikke slik heller Men det er alltid folk som blir irritert når man snakker om noe som har med seg selv å gjøre, det er visst "ulovlig" av og til å ha litt fokus på egen person, selv om det er noe man oppriktig lurer på. Helt tullete selvfølgelig.
TheHairyToothfairy Skrevet 10. august 2012 #14 Skrevet 10. august 2012 hah, imli - om du har fått sånn pm - da skal jeg jaggu meg like deg litt. ok, litt ekstra mye litt.
Gjest Urr Skrevet 10. august 2012 #15 Skrevet 10. august 2012 Eg har fått veta over PM at veldig mange visstnok er lei av meg her på forumet. Eg er nedlatande, irriterande, vrang og oppteken av alltid å veta betre enn andre, og dukkar visstnok stadig opp i trådar om brukarar ein ikkje likar, og ikkje minst vert innlegga mine påstått opphav for innspel i "ting jeg har lært av kvinneguiden"-tråden. Eg har ein "oppførsel og språkbruk" som gjer at folk karakteriserar meg på "ein viss måte", kva no det måtte tyde. I tillegg manglar eg både sjølvinnsikt og humoristisk sans. No har eg aldri innbilt meg at eg er den mest populære brukaren på forumet, men fullt så ille trudde eg ikkje det stod til. Kan folk stadfeste, evt avkrefte desse påstandane, hadde det vore veldig nyttig.... Jeg aner ikke hva det skulle være for? Har såvidt lest noe av det du skriver?
Muscae Skrevet 10. august 2012 #16 Skrevet 10. august 2012 Jeg synes du svarer reflektert i de fleste innleggene jeg har sett. Det eneste jeg har lagt merke til er at du er ofte svært nedlatende i navnedebatter. Du har klare meninger om hvilke navn du liker, og hvilke du absolutt ikke liker, og de meningene ytrer du på en måte som gjør at du virker som en "bedreviter" på navn. Tåpelig eksempel, kanskje, men det er altså kun der jeg har lagt merke til at du har en arrogant holdning. 5
Mmmmarielle Skrevet 10. august 2012 #17 Skrevet 10. august 2012 Du bør spør vedkommende som sendte PM om vedkommende kan fortelle hvem sine vegne det snakkes på, hvem det er som oppfatter deg slik og slik.
Gjest imli Skrevet 10. august 2012 #18 Skrevet 10. august 2012 Jeg synes du svarer reflektert i de fleste innleggene jeg har sett. Det eneste jeg har lagt merke til er at du er ofte svært nedlatende i navnedebatter. Du har klare meninger om hvilke navn du liker, og hvilke du absolutt ikke liker, og de meningene ytrer du på en måte som gjør at du virker som en "bedreviter" på navn. Tåpelig eksempel, kanskje, men det er altså kun der jeg har lagt merke til at du har en arrogant holdning. Hehe, akkurat det kan eg kanskje vera einig i Men det var ikkje dét det dreia seg om, så vidt eg skjønte. Vil ikkje skrive kva trådar/forum det dreia seg om, vil ikkje henge ut nokon. Du bør spør vedkommende som sendte PM om vedkommende kan fortelle hvem sine vegne det snakkes på, hvem det er som oppfatter deg slik og slik. Har for så vidt spurt, men svaret var vel "mange", ikkje noko konkret...
Gjest avocadoen Skrevet 10. august 2012 #19 Skrevet 10. august 2012 (endret) Jeg synes ikke du er irriterende nei EDIT: Kult at du skriver nynorsk! Endret 10. august 2012 av avocadoen 1
Gjest gjest17 Skrevet 10. august 2012 #20 Skrevet 10. august 2012 Stå på og hev deg over det imli! :-) Du synker i det minste ikke ned til deres nivå og sender dritt via PM. Klart folk er uenige her inne, hva annet er å vente? Det er ett diskusjonsforum! Baksnakking synes jeg de får ta å finne en annen arena til. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå