mari Skrevet 29. mai 2002 #1 Skrevet 29. mai 2002 skal gifte meg på Tjøme 3. august. har prøvd å finne overnatting til bryllups natten men "alt" er opptatt. hadde vært fint om noen har tips om steder som har bryllups suite el. som de vet er bra, somjeg kan prøve om er ledig. jeg har prøvd gule sider til de som har tenkt å si det, men det står ikke om de har bryllups suite der, eller om de er bra Prøver også å finne bakeri/konditori som kan lage bryllups kaken. Fant ikke noe hos nøterøy bakeri som så innbydende ut + at jeg ikke følte at det var no særlig bra servise der. PLEASE help me!!!
Engel Skrevet 29. mai 2002 #2 Skrevet 29. mai 2002 Hei Mari! Vet at Best Western Grand Hotell i Tønsberg har noen suiter med boblebad, 3 stk tror jeg... men vet ikke noe mer om hvordan disse er eller hva de koster. Vet at det er et annet hotell som har bryllupsuite, men elendig service... Er det noe som heter Åsgårdstrand Hotell? I såfall var det der. På kaker hadde jeg tenkt å foreslå Nøtterøy, så der kan jeg visst ikke hjelpe deg... Men er spent på svar her da vi skal gifte oss i Tønsberg til neste sommer!12
Mrs. B Skrevet 29. mai 2002 #3 Skrevet 29. mai 2002 Hva med noen av de nye hotellene i Tønsberg? Har dere prøvd der?! Rainbow Hotell Brygga og Quality Hotel Tønsberg?! Vi skal forresten ha bryllupsfesten og bryllupsnatten på Åsgårdstrand Hotell, og har foreløpig ikke noe å utsette på servicen der. Til bryllupskaken benytter vi oss av Baker Nilsen som holder til i Åsgårdstrand og Horten. > http://www.baker-nilsen.no _________________ 08juni021212[ Dette Innlegg er endret av: 08juni02 den 2002-05-29 12:23 ]
Nepotisma Skrevet 29. mai 2002 #4 Skrevet 29. mai 2002 Hva med Havna hotell på Tjøme? De har egen "Bryllupshytte". Og Kirstens kakebakeri på Nøtterøy? Hun er veldig flink og lager veldig gode kaker. 12
mari Skrevet 29. mai 2002 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2002 hadde først håpet på Engø, men der var det fult, noe jeg syns var sinnsykt synd for der er det fint!!! så prøvde jeg Havna, men de kunne bare tilby dobbelt rom den dagen og det var litt stuselig syns jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå