lell Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 Jeg synes alt jeg har lagd smaker enten for søtt eller for mye smør! Har du en oppskrift som ER god??
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #3 Skrevet 11. august 2012 Når det smaker for mye smør så ha i noen dråper sitron. Begynn med å blande smøret og osten så tilsetter du melis til du synes det er søtt nok, også balansere smørsmaken med sitron. Anonym poster: cbde7acaae1f64fd95edecfa27deddd6
Gjest Fairydust Skrevet 11. august 2012 #4 Skrevet 11. august 2012 Jeg bruker bare kremost, Philadelphia, og melis. Måler ikke opp mengder en gang, bare har i ønsket mengde kremost og smaker til med melis. Blir nydelig ostekrem.
Marsipan Skrevet 11. august 2012 #5 Skrevet 11. august 2012 Blander du Philadelfia og Kremost med mandarin og ananas får du syrligheten som gjør at kremen virker mindre søt. Jeg bruker ca. 1/3 smør og 2/3 kremost, litt vaniljesukker, og melis på slump.
^^Belle^^ Skrevet 13. august 2012 #7 Skrevet 13. august 2012 Jeg bruker alltid denne oppskriften. Synes den er helt perfekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå