Nora90 Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 (endret) Jeg trenger hjelp. Har akkurat kjøpt meg ny pc, denne, og den burde være mer enn god nok til å kjøre sims 3. Har på høy ytelse, og det går fint og glatt, helt til pc'en plutselig fryser og/eller stopper. Så blir jeg sendt til skrivebordet med melding om at sims har stoppet uventet og at Windows ikke finner en løsning på problemet. Problemet er ikke i forbindelse med CC eller mods, for det oppstod uten jeg hadde noe installert. Har prøvd å reinnstallere. Jeg har prøvd diverse ting som jeg har funnet på nettet: - Kjørt som windows 95 og admin. - Fjernet minner - Oppdatert - Fjernet cache - Prøvd å endre innstillinger i grafikkortet - Slått av DEP i innstillingene Jeg har sikkert gjort mer enn dette også, men husker ikke. Jeg kan ikke tenke meg at det er fordi jeg kjører på høy ytelse, for ellers hadde det vel lagget og vært tregt ellers også. Det ser ut som SIMS 3 og NVIDIA går godt sammen, men er jo kjedelig å endelig ha en god data, men så kan jeg ikke spille det ene spillet jeg liker Endret 13. august 2012 av Nora90
Gjest Frk.Franzen Skrevet 10. august 2012 #2 Skrevet 10. august 2012 Jeg kjøpte også en god Asus maskin for noen år siden hvor jeg fikk samme beskjed. Fant ut etterhvert at dersom jeg ikke var pålogget på msn så kræsjet den ikke lengre.
Nora90 Skrevet 10. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2012 Jeg kjøpte også en god Asus maskin for noen år siden hvor jeg fikk samme beskjed. Fant ut etterhvert at dersom jeg ikke var pålogget på msn så kræsjet den ikke lengre. Jeg bruker ikke MSN og lukker alt av programmer før jeg starter spillet.
Nora90 Skrevet 11. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2012 I dag tok jeg tiden (2 ganger). Det ser ut som det går ca. 30 min fra jeg starter spillet til det klikker.
Nora90 Skrevet 13. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2012 Jeg har klart å finne ut av det nå. Ser ut til at det har noe med grafikkinnstillingene å gjøre, for når jeg kjører alt på lavt går det greit. Jeg skjønner ikke helt det, men det må vel være fordi NVIDIA og Sims 3 ikke går bra sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå