Gå til innhold

Ekstreme humørsvingninger.....

Fremhevede innlegg

Gjest anonym_****
Skrevet

Fra 16-20 års alderen har jeg slitt med et svært varierende humør, når jeg er på mitt gode humør er alt bra og jeg har ingenting å klage på. Men når humøret mitt er dårlig får jeg det helt jævlig. Jeg begynner ofte å gråte, uten å kunne stanse, uten å kunne sette ord på følelsene mine.

F.eks. i dag hadde jeg en fin dag med gode venner. Da jeg kom hjem husket jeg at jeg måtte ringe for å høre ang et bevis. Damen jeg møtte i telefonen var ubeskrivelig frekk og snakket nedlatende til meg. Jeg tror faktisk ikke jeg har møtt verre mennesker før innen service/kundesenter. Jeg la på og begynte å gråte, uten å kunne fortelle hvorfor.

Jeg har også hatt det slik en annen før, jeg begynte bare å gråte, uten å kunne stoppe, uten å kunne forklare eller å sette ord på hva som foregikk mellom ørene på meg..

Det er latterlig å gå rundt og gråte når man er 20..

Noen som har gode råd til meg? Tror kanskje dette er "del" av PMS-plagene, men....

-J20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går du på hormonell prevensjon? Hvis du gjør det så kan det være en idé å bytte merke. Jeg var sånn da jeg gikk på ppiller og det hjalp da jeg bytta merke

Skrevet (endret)

Jeg hadde lignende opplevelse når jeg var i et forhold hvor jeg var ulykkelig og mistrivdes, som medførte til at jeg mistrivdes med hverdagen min. Jeg kunne være på topp en sekund, og så bryte sammen midt på gulvet, helt uten tilsynelatende grunn, som at jeg fant et lite hull i buksa rett før jeg skulle ut en tur med venner, at jeg opplevde en bemerkning som litt krass og lignende, og bli helt apatisk. Og så var sirkelen på'n igjen. Det var utrolig slitsomt. Har aldri hatt det slik etter at det tok slutt :)

Endret av ninuska_
Gjest anonym_****
Skrevet

Går du på hormonell prevensjon? Hvis du gjør det så kan det være en idé å bytte merke. Jeg var sånn da jeg gikk på ppiller og det hjalp da jeg bytta merke

Har sluttet på yasmin- 28.. Men jeg har hatt det lenge, det begynte før jeg begynte på pillene..

Gjest nybegynneren
Skrevet

Hatt det samme problemet som deg i lange tider.

Har nå begynt på p-piller for og prøve og stabilisere det.

Jeg har lagt merke til at det er det samme vær mnd hvor jeg er i syklusen min.

Jeg er jo som en karusell i humøret.Nå jeg har mensen føler jeg meg best,for og si det sånn.

Har også tatt blodprøve for og sjekke ut stoffskifte,jernmangel og andre mangler.

Har ikke fått svar på disse enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...