Sugar&Spice Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 Åh jeg skjønner INGENTING av posten.no .... Noen som vet omtrent hvor mye det vil koste å sende en tskjorte til Australia/Brisbane? Venninne av meg som har flyttet ned dit og jeg skal overraske henne med en tskjorte så kan ikke spørre henne heller. Håper på svar og jeg la tråden i snikksnakk for jeg fant ikke helt ut hvor den passet inn best...
Gjest Swarovski Skrevet 10. august 2012 #2 Skrevet 10. august 2012 Først må du veie tskjorta. Så må du finne ut hvor høy/tykk pakken blir. Hvis du er heldig, så veier pakken under 100gram, og er under 2cm tykk. Da koster det 33kr. Er den mer enn 2*35*25, så koster det 67kr. Så tykkelsen er meget viktig. http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/prisveileder
Musaleem Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 En gjennomsnittlig t-skjorte veier 150 gram, så da får du enkelt svaret.
Gjest Swarovski Skrevet 22. august 2012 #4 Skrevet 22. august 2012 En gjennomsnittlig t-skjorte veier 150 gram, så da får du enkelt svaret. Man må fremdeles vite tykkelsen på pakken... er ikke så enkelt som bare vekt lenger. Dessverre Men regner med hun har sendt den avgårde for en stund siden
Sugar&Spice Skrevet 22. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2012 Har ikke sendt den enda, faktisk, har ikke fått kommet meg ned på postkontoret... Haha!
Musaleem Skrevet 22. august 2012 #6 Skrevet 22. august 2012 Haha, yes, da gjorde de ingenting at jeg ikke så datoen på innlegget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå