Gjest MrsL Skrevet 16. februar 2004 #1 Del Skrevet 16. februar 2004 Trenger brudepikesko til min søte lille prinsesse av en brudepike :-) Noen som vet av butikker eller internettsider her i Norge man kan få kjøpt det billigere enn de jeg har sett til nå? De jeg har sett har kostet mer enn mine sko (dog kjøpt på salg, men allikavel 500,- spenn for) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 16. februar 2004 #2 Del Skrevet 16. februar 2004 Mange fine sko på din sko,skoringen,økonomisko,eurosko..Priser er fra 199-oppover..Titter på sko til 4 små jenter jeg og..Men det kommer inn nye nå ..i mai er det best utvalg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. februar 2004 #3 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg fikk kritthvite sko til min iallefall, på Økonomisko. Betalte 100 kroner..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. februar 2004 #4 Del Skrevet 17. februar 2004 Det kommer masse fine sko til alle skobutikkene utover ja. Jeg har spurt og fått titte i flere kataloger over hva de får inn. Utrolig hvor hjelpsomme folk blir når man nevner bryllup :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 17. februar 2004 #5 Del Skrevet 17. februar 2004 Coop Obs! Syntes å huske at jeg så noen søte, små, hvite der for ikke så lenge siden :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå