Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bestille meg shampo, balsam, hårkur og oljen fra Morrocanonoil, men forstod det slik at FeelUnique.com ikke shippet dette merket til Norge? Det er denne siden jeg alltid bruker når jeg kjøper velvære fra nett.

Noen som vet hvor jeg billigst kan få kjøpt dette merket på nett? Det er jo så dyrt!

Og FeelUnique betaler jo tilbake Toll og mva også. Noen andre som gjør det? Ellers blir det jo virkelig dyrt!

Tusen takk for svar! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ringe nærmeste frisørsalong å høre om de har moroccanoil produktene der, hvis ikke kan du jo skjekke nettsider som blush.no, blivakker.no, no.strawberrynet.com og slikt :-)

Skrevet

veldig mange frisører som har Morrocanoil i dag

Skrevet

Ebay, men jeg anbefaler Agadir Argan oil fremfor Moroccanoil.

Skrevet

Feelunique.com shipper til Norge selv om det står at de ikke gjør det. Jeg har i alle fall fått kjøpt både shampo og balsam fra Morrocanoil.

Skrevet

Jeg har kjøpt Maroccon oil fra Feeluniqe. :)

De fleste frisørsalonger og har merket.

Skrevet

Jeg ringte selv til Cutrin Norge og spurte hvilken frisørsalong i nærheten av meg som førte de Morrocanoil produktene jeg skulle ha (mange har oljen, men ikke resten av sortimentet). Jeg fikk da snakke med en kjempehyggelig dame som fortalte meg hvilke salonger i nærheten som hadde produktene jeg var interessert i. Moroccanoil-produktene er ikke nevneverdig billigere på nett enn hos frisør faktisk, så derfor valgte jeg å kjøpe i salong. Ser på feelunique at shampoo og balsam er rundt 14-15 kr billigere der enn i salong, og hårkuren er ikke billigere, samt flere av stylingproduktene er ca samme pris, noen kanskje 5-10 kroner billigere. Om du derimot synes det er greit å vente en litenstund kan du jo spare noen kroner på å handle der siden de tilbakebetaler toll etc, men for rundt 50 kr synes ikke jeg det var verdt det dog. Skal også sies at jeg skulle ha hårsprayen i tillegg og slike sprayer sendes jo ikke fra utlandet, så da var det like greit å kjøpe alt i salong :)

Skrevet

Jeg kjøper det på blivakker.no. Men Agandir Argan oil er like bra, og mye rimeligere.

Skrevet

Inneholder den agandir silikoner?

Har både oljen og balsam fra Marrocanoil - men det er jo omtrent ingenting arganolje, og bare en mase silikon.

Prøvde også ren arganolje, men det gjør håret kjempefett....

Anonym poster: c41949e1e3d9bd904965f36c69bda123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...