Gå til innhold

Gave til sommervikar - hva vil du gjerne få?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er sommervikarer hos ulike bedrifter, pleier dere å få gave når dere slutter? Hva har dere fått og hva skulle dere ønske at dere fikk?

Anonym poster: a764641f5f84a05db2ceaa922ffe9120

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk kake siste dagen jeg jobbet som sommervikar på den ene jobben, og det satte jeg veldig stor pris på! I de andre jobbene har jeg ikke fått noen ting, og har heller ikke forventet det.

Anonym poster: fbb3ee3562b19d89168434e2fc89b1b3

Skrevet

Jeg bakte selv kake og hadde med, og fikk en flaske cava av sjefen.

I de andre sommerjobbene har jeg ikke fått gave når sommeren har vært over.

Skrevet

Ønsker flere svar. Jeg skal nemlig kjøpe gave® og aner ikke hva ungdom (studenter/skoleelever) synes er ok gave

TS

Skrevet

Har ikke fått noe. Men jeg er student og kunne tenkt meg noe jeg da fikk bruk for :) Kjøkkenutstyr, baderomsutstyr, eller kanskje bare et gavekort på noe. :)

Skrevet

Har ikke fått noe. Men jeg er student og kunne tenkt meg noe jeg da fikk bruk for :) Kjøkkenutstyr, baderomsutstyr, eller kanskje bare et gavekort på noe. :)

Dobørste da, eller?

Anonym poster: 7ced01362ff6931c40701c2f5d327d8a

• Liker 2
Skrevet

Dobørste da, eller?

Anonym poster: 7ced01362ff6931c40701c2f5d327d8a

Jada, dobørste kan brukes til alt vettu. Vaske henda med, bruke som såpe, tørke seg med, smøre seg i ansiktet med! Man trenger jo ikke mer på badet enn en dobørste ;D

Skrevet

Jeg fikk aldri noe etter å ha blitt ferdig med en sommerjobb.

Skrevet

Av alle gaver fra arbeidsplassen er det bodumkoppen med presskannelokk og vanlig lokk som har blitt brukt mest. Ellers har jeg fått sjokolade, sekk, badehåndkle og bag.

Anonym poster: fabfc02611817fb6b9dc7ef11d30434f

Skrevet

Ønsker flere svar. Jeg skal nemlig kjøpe gave® og aner ikke hva ungdom (studenter/skoleelever) synes er ok gave

TS

Har ikke fått noe i sommergave, men vi fikk julegave av sjefen. Vin og blomster er alltid koselig (selv om jeg ikke liker vin). Kommer jo litt an på alderen til vikaren det. Men jeg hadde aldri forventet å få noe, så uansett hva det er så hadde det vært en positiv overraskelse. :)

Skrevet

I møbelbutikk, ca 15: en lampe jeg ønsket meg

I kommunen, 24: rødvin, kake og fint håndskrevet kort og masse klemmer. Haha. Gøy å jobbe med bare mannfolk :biggrin:

Hvis jeg var tenåring hadde jeg satt pris på kake, evt gavekort. Trenger ikke å være noe dyre greier, men godt å føle at man har gjort en god jobb! (En dobørste vil jeg påstå sier det motsatte?)

Skrevet

Har tidligere fått gavekort i en gullsmedforretning og vin :)

Skrevet

Gavekort, enkelt og greit.

Skrevet

Gavekort ja! f.eks på kino eller lignende.

Aldri fått gave etter sommerjobb - fått lønn :P

• Liker 1
Skrevet

Fikk is, vi. Men så var vi mye mer enn et par sommervikarer, nærmere 30.

Skrevet

Fikk en bukett roser en gang. Ikke så veldig praktisk, siden jeg skulle flytte dagen etterpå, men satte uansett veldig pris på å få en oppmerksomhet, da det ikke var forventet. :)

Skrevet

Får jo lønn, så hva skal man med gave?

Jeg ble ferdig med min sommerjobb i dag, og fikk bare ett ''lykke til videre på skolen, hadet'' fra en kollega..

Skrevet (endret)

Gavekort på kaffebrenneriet er en av de gavene jeg har satt mest pris på.. Veldig hyggelig å kunne gå ut og ta seg en kaffe uka før lønn/stipend ble utbetalt og jeg egentlig var ganske så blakk... :)

Dessuten tar det ikke noe plass, har fått en del pyntegjenstander, vinglass, karafler ++ er ikke alt som har vært i min smak, og det er jo begrenset hvor mye man trenger av slikt ;)

Endret av Leanne
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg og de andre som var sommervikarer fikk pizza :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...