AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 Legg merke til at jeg spesifiserer *noen* menn, det vil si at det ikke gjelder ALLE menn. I går var det tydeligvis en del folk ute på byen her, og når menn pynter seg opp blir jeg ærlig talt oppgitt. Samme blir jeg egentlig av kvinners klesstil også. Totalt blottet for klessmak og selvrespekt. Det som går igjen hos mennene er kort hår, BOLEmuskler (hvor i all verden kommer disse typene fra? ser ikke de i dagliglivet), en eller annen trang skjorte med kraven brettet opp slik at de ser ekstra "bad" ut, LØSE bukser og noen GRUSOMME SPISSE sko!!!!! :overrasket: :overrasket: Hva er det med de spisse skoene?????? Fem dæsjer Axespray og masse, masse gele i håret som gjør at man ser hodebunnen. Yækk. Jeg så noen av disse typene på Fridays en dag vi ville ha en litt mer fancy drink, de så på makkeren min som om de hadde mord i blikket da han spurte om å få låne en stol av dem de ikke brukte!! De stod der som digre bulende boleklumper med kort, mangelfullt hår. Hva er det med dem?? Er de kronisk ustabile? Hvis jeg hadde hatt en så dårlig dag at jeg hadde skult morderisk på alle rundt meg hadde jeg bare holdt meg hjemme. Bondeknøler. Anonym poster: b9298ec957fbd0b9deff8ddf661d2c8c
super-s Skrevet 10. august 2012 #2 Skrevet 10. august 2012 Hahaha! Er helt enig at det der ikke er fint!
Gjest Herr Heftig Skrevet 10. august 2012 #3 Skrevet 10. august 2012 Det at noen hare "bolemuskler" eller kort hår har ikke så mye å med klesstilen å gjøre, det handler mer om livsstil. Klesstilen du beskriver, inkludert hårgeleen, er forøvrig kjent som "d-bag looken"
Gjest Vampen Skrevet 10. august 2012 #5 Skrevet 10. august 2012 Jeg vet hvor de befinner seg ellers, nemlig foran speilet til treningsstudioet jeg går på! 2
Gjest Urr Skrevet 10. august 2012 #6 Skrevet 10. august 2012 Det at noen hare "bolemuskler" eller kort hår har ikke så mye å med klesstilen å gjøre, det handler mer om livsstil. Klesstilen du beskriver, inkludert hårgeleen, er forøvrig kjent som "d-bag looken" Kan du fortelle mer?
Lucid Skrevet 10. august 2012 #8 Skrevet 10. august 2012 Haha.. Møtte en sånn fyr på byen en gang, jeg lo så heftig at jeg nesten lå på dansegulvet. For det første var han veldig kort, han var nesten bredere enn han var lang. Enten så var han veldig heftig i solarium + melanotan, ellers så hadde han mislyktes veldig med spraytan/selvbruning, da fargen hans var oransj og veeldig ujevn. Håret så ut slik som ts beskriver, med store mengder hårgele. Men nå kommer det morsomste; Klærne! Han hadde en singlet i str xxxl, det så mer ut som en kjole enn en singlet. Denne kjolen hans hadde likt mønster som mormor sine gardiner. Og buksa hadde han selvfølgelig langt nede på anklene. Det så ut som om bena hans var hele 20 cm, mens resten var overkropp. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå