Gå til innhold

Rabattkort?

marlenelaa

Anbefalte innlegg

Har sittet og lest om mastercard, trumfkort og andre rabattkort... disse kortene skal kunne gi meg blant annet 30øre eller 40øre fra første literen på forskjellige bensinsstasjoner, men jeg har ikke peiling på om 30 eller 40øre faktisk har noe å si? Noen som vet hvordan man finner ut om dette har noen stor betydning for dieselutgiftene? Har nissan x-trail, og den bruker veldig lite diesel - noe rundt 0,5-0,7 l/km tror jeg...

Takker for svar! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper den ligger på ca 60 liter.

Og diesel ligger vel på ca 13.50ish?

Merker jeg har stor mangel på bilkunnskaper, men sist gang jeg fylte diesel fikk jeg litt under full tank for 500kr. Full tank kommer vel på 600-700kr, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangel på mattekunnskaper også? 40 øre er under 3% rabatt ved en dieselpris på 13,50kr/l. Det har altså ikke å si. Ved 50 liter sparer du 50*0,40=20kr. Ikke nok til en pakke boller en gang, men over tid blir det jo noe.

Anonym poster: 0a1e16b2f35dd209e0f034ea418dd513

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangel på mattekunnskaper også? 40 øre er under 3% rabatt ved en dieselpris på 13,50kr/l. Det har altså ikke å si. Ved 50 liter sparer du 50*0,40=20kr. Ikke nok til en pakke boller en gang, men over tid blir det jo noe.

Anonym poster: 0a1e16b2f35dd209e0f034ea418dd513

Kan vel ikke si at mattekunnskapene er helt på topp heller, nei. Prøvde meg fram, men trodde jeg regnet feil - fikk det samme svaret som deg. Så da blir det jo nesten ikke en full gratis tank i året engang... ikke mye å skryte av. Men takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...