Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Trenger tips til gode jogge sko og merker,da jeg selv ikke har peiling.

Skal kjøpe disse i India, der de har mye billigere merkevarer.

Jeg trenger noen som er gode for trening og noen som er bare gode for til hverdags ( skal bruke de på jobben) Vil ha noen som gir veldig god støtte for rygg, dermed jeg har en rygg med mye plager.

takk for tips:)

Mari

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Trenger tips til gode jogge sko og merker,da jeg selv ikke har peiling.

Jeg trenger noen som er gode for trening og noen som er bare gode for til hverdags ( skal bruke de på jobben) Vil ha noen som gir veldig god støtte for rygg, dermed jeg har en rygg med mye plager.

takk for tips:)

Mari

Du bude ta en tur innom Løplabbet, da hvike sko som fungerer til hvilken fot er induvduelt.

Skrevet

mizuno er veldig gode sko for løping inne/mølle

inov-8 har veldig gode grus/terrengsko...

Begge får kjøpt på xxl, men forslaget om løpelabbet er veldig godt

Skrevet

Nå skal du være klar over at mange merkevarer som er solgt i India er ikke merkevarer i det hele tatt. De er lokalt produserte kopier som ser ut som de originale, men har blitt laget til lavest mulig pris. Så du kan ikke forvente at de har samme kvalitet som original Nike, Adidas etc.

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg ble griselurt av en liksom-ekte sportsbutikk, hvor de påstod hardnakket at dette var ekte varer. Det var det ikke - det var Nikeskoene fra helvete. Virka OK når jeg prøvde de på i butikken, men merket for at det der gikk det ikke ann å gå lenge med.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg ble griselurt av en liksom-ekte sportsbutikk, hvor de påstod hardnakket at dette var ekte varer. Det var det ikke - det var Nikeskoene fra helvete. Virka OK når jeg prøvde de på i butikken, men merket for at det der gikk det ikke ann å gå lenge med.

hei

takk for info. da skal mine jogge sko kjøpes hjemme i norge:)

Skrevet

mizuno er veldig gode sko for løping inne/mølle

inov-8 har veldig gode grus/terrengsko...

Begge får kjøpt på xxl, men forslaget om løpelabbet er veldig godt

tuusen takk for svar:) skal sjekke ut xxl

og takk for svar til om løpelabbet. jeg løper ikke så mye, er mer trenings sko til trenings senter jeg trenger men takk for tips:)

Skrevet

Asics gel nimbus synes jeg er en god sko som har masse støtdemping og god støtte. Asics er også forholdsvis brede noe som mange liker.

Nike sine free sko ville jeg kanskje styrt unna ettersom disse har lite demping.

Mizuno og New balance har jeg hørt skal være bra men har ikke testa ut selv.

Mitt beste tips: kjenn godt etter når du prøver dem! Er det noe som "skurrer" så bare dropp dem- jeg mener løpesko skal føles bra med en gang!

Skrevet

Asics gel kayano fikk jeg anbefalt av en venninne, og de er helt supre, i hvert fall for meg som alltid før har fått gnagsår ett eller annet sted på lengre turer. Tror de er generelt ganske populære, for da jeg var innom en sportsbutikk som hadde sko-salg sa selgeren helt uoppfordret at "Kayanoene er utsolgt alt, naturligvis"

:ler:

• Liker 1
Skrevet

Asics gel kayano fikk jeg anbefalt av en venninne, og de er helt supre, i hvert fall for meg som alltid før har fått gnagsår ett eller annet sted på lengre turer. Tror de er generelt ganske populære, for da jeg var innom en sportsbutikk som hadde sko-salg sa selgeren helt uoppfordret at "Kayanoene er utsolgt alt, naturligvis"

:ler:

Asics gel kayano er supre! Begynte å bruke de for 7 år siden, og holder meg trofast til de:-)

Skrevet

Kayano gir mer støtte enn Nimbus og passer derfort speseiellt bra for de som overpronerer (foten vrir seg innover når du løper).. Selv har jeg normalpronasjon og synes da at Nimbus er supre :)

Skrevet

Ville ikke gått for noe annet enn Asics :) Hvilen sko du trenger kommer an på om du over- eller underpronerer, eller om du trenger en nøyrtral sko. Selv bruker jeg Asics Nimbus, som er en nøytal sko, og de er kjempegode :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...