Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om de nye grandiosaene?

Jeg har et spørsmål:

Hvorfor kan ikke begge de nye grandiosaene være i salg, og gir vi f... i Mild Taco?

Flere som er enig?

*grandiosaelsker* :ler:

Skrevet

Synes at alle smaker likt.. tomastsuppe med ost på en papp-plate.

Bytt ut bunnen, sausen, kjøttet og egentlig alt sammen for min del.

Skrevet

kjøttdeig og løk er ikke så verst når man snakker om grandiosa... Den er bedre enn orginalen iallefall!

Gjest Moonshadow
Skrevet

Synes tacograndisen er god men de to andre synes jeg smaker akkurat det samme som orginalen :-? Spiste kjøtteig og løk i dag og ble utrolig skuffa.

Skrevet

Grandiosa - nei huff :-?

Skrevet

Jeg hater den orginale Grandiosa, men de to nye er faktisk ganske gode :-)

(Hadde aldri trodd jeg skulle si det der... :-? )

Skrevet

Jeg syns ikke den nye med kjøttdeig å løk var no god- den smakte jo ingenting! Men den Orginale og den med Pepperoni er jo helt greie...

Tacoen kutter jeg ut- æsj!

Skrevet

Grandi er pyton uansett smak- knapt funker den etter en fuktig kveld på byen... :roll:

Gjest Seleena
Skrevet

Den orginale er god. Dei to nye er skrekkelege og tacos enda meir skrekkeleg.

Eg syntest dei burde lage vegetar-frossen-pizza snart eg.

Då slepp vi det seige kjøttet...... :kvalm:

Skrevet

Jeg syns den gode gamle grandiosaen er best jeg! Kjøttdeig og løk går også an...Men pepperoni og taco er bare tull! :ler:

I stedet for å lage nye smaksvarianter, kan de heller prøve å lage litt tykkere bunn på den gode gamle grandiosaen syns nå jeg, og gjerne fjerne paprikaen! :)

Skrevet

Veldig sjelden det går i kjøpepizza her, men da må det være den gamle og originale Grandiosa`en. Ellers synes jeg Big One er bedre, men der er ikke mannen enig :roll:

Skrevet
Grandi er pyton uansett smak- knapt funker den etter en fuktig kveld på byen... :roll:

Helt enig...

Har jeg valget mellom Grandiosa (uansett variant) og ingenting, velger jeg ingenting.

Har aldri skjønt hvorfor det blir solgt så mye av den ekle "tingen" der. Det minner jo ikke om pizza en gang... :klø:

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Grandiosa er helt ok til sitt bruk, det er ingen gourmetrett - det er grei hurtigmat som slår ræven på disse norske tørre brødskivene.

Det er litt brutalt å si at det ikke ligner pizza når nettopp Grandiosa har fått mye skryt i mangfoldige år av proffe pizzakokker som et bra alternativ i sin prisklasse.

Og jeg er helt enig. De to nye var helt ok, begge to - de kan heller droppe den der kvalme taco-greien.

Skrevet

Liker pepperoni-grandis!

Og er lei den originale. Kjøttdeig og løk var ikke god!

Skrevet

Jeg syns vi kan slutte å selge Grandiosa av alle slag og heller begynne å selge pizza som er god... :-x

Annonse
Skrevet
Jeg syns vi kan slutte å selge Grandiosa av alle slag og heller begynne å selge pizza som er god...  :-x

Ser da ut som om en god del av de som har svart her synes at en eller annen grandiosa-variant er god...

Og om ingen likte dem, så ville de ikke solgt noe heller - og de ville gått ut av produksjon.

Ergo er grunnen til at det selges Grandiosa at mange faktisk liker dem...

Jeg liker ikke Cola, men har da ikke noe ønske om å forby folk å selge det allikevel.

Synes forøvrig at kjøttdeig&løk-varianten er god, taco er ok, de andre er *æsj*. Spiser ganske mye ferdigpizzaer og da er det fint å kunne variere litt, så selv om jeg har andre pizzaer som er favoritt akkurat nå, så blir det grandiosa innimellom også.

Skrevet
..... I stedet for å lage nye smaksvarianter, kan de heller prøve å lage litt tykkere bunn på den gode gamle grandiosaen syns nå jeg, og gjerne fjerne paprikaen! :)

:Nikke: paprika = æsj

Skrevet

Har ikke smakt de nye variantene, men liker både den orginale og taco.

Taco grandiosa synes jeg er best. :wink:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Jeg syns den gode gamle grandiosaen er best jeg! Kjøttdeig og løk går også an...Men pepperoni og taco er bare tull!  :ler:

Enig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Stem frem den nye grandisen du liker best her:

www.grandiosa.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...