Gå til innhold

Hva heter serien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg så på et tv - program her for noen dager siden, å jeg husker ikke hva det heter ! Husker at det var 2 foreldre med 1 datter og 2 sønner. Og at datteren hadde bursdag , og hun var så takknemmelig over alt, og hun trodde hun skulle få overraskelsefest(?). Og den ene sønnen vasket biler mens moren lagde kaker , og han andre kjedet seg så han støvsuget. haha, kjeder meg så må ha en serie å se på...

Det er ikke the war at home.

Anonym poster: 9b54ee81253520dc9400b1c845c834fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm ringer inger bjeller, men mått le litt av at sønnen begynte å støvsuge når han kjedet seg.. flott ungdom:)

Skrevet

kanskje hvis du sier litt mer om hva selve serien handler om, og ikke bare den ene episoden? :P

Karakterenes personligheter, f.eks? :) 

Skrevet

I den The Middle på tv3 er det to foreldre, 2 sønner og 1 datter.

Anonym poster: a4d9575eab44200dc99b24f793a5145c

• Liker 2
Skrevet

In the middle var det jeg tenkte på

• Liker 1
Skrevet

In the middle var det jeg tenkte på

er du TS?

Skrevet (endret)

er du TS?

Nei?

Red; Så nå at jeg formulerte meg så det virket slik :ler: Men er ikke ts, er litt seint. Mente at "In the middle var den første jeg tenkte/kom på" :)

Endret av Bobler
Skrevet

tusen takk :hoppendeglad:

Det var the middle, nå har jeg noe å gjøre, hihi

Anonym poster: 24671df7ffdeed2343f2d5ae9284b6a7

• Liker 1
Skrevet

Nei?

Red; Så nå at jeg formulerte meg så det virket slik :ler: Men er ikke ts, er litt seint. Mente at "In the middle var den første jeg tenkte/kom på" :)

hehe skjønner :)

Skrevet

Hehe, jeg synes "The Middle" var en ganske toskete serie da den begynte, men den har vokst på meg og blitt ganske så sjarmerende. Men den har blitt bedre etterhvert også, slik som spinoff-seren "Joey".

Anonym poster: a4d9575eab44200dc99b24f793a5145c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...