Gjest Valiumsjunkie Skrevet 9. august 2012 #21 Del Skrevet 9. august 2012 Hvilket merke er bra på føne-børste? Testet en gang svigerinnen min sin, men fikk ikke med meg merket. Var utrolig effektivt! Jeg vet ikke hvilke merker som er bra på fønebørste, jeg er ute etter en ny selv, den jeg har er ikke kraftig nok. Hadde en før som gikk i stykker, den var bra, husker ikke merket, kjøpte den hos en eller annen frisør. Mitt inntrykk er at det ikke er så stort marked for fønebørster, har ikke sett så mange av dem rundt omkring. Kan du linke til en fønebørste? Det har jeg aldri hørt om. Anonym poster: 4be5683e5118f145d72726a97c5436b2 http://bloggfiler.no/hairintime.blogg.no/images/1212716-7-1316024192140.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 9. august 2012 Forfatter #22 Del Skrevet 9. august 2012 Har begynt med proteinsjampo og ditto balsam fra Redken, Extreme for å få bukt på det samme "problemet", har hørt at siden jeg har tynne hårstrå men mange av dem visstnok skal hjelpe. Du kan prøve Maroccan Oil? Ellers sverger jeg til føne-børste, en føner utformet som en børste. Jeg får rart hår av å bare føne det med en ordinær føner, men med fønebørste får jeg volum samtidig som at det blir ordentlig samlet. Med rettetang får jeg bare VELDIG tynt hår. Har litt bølger og frizzy hår, noe som gir en illusjon av tjukkere hår. Jeg sliter med det samme som deg, TS, har ikke funnet et bra produkt enda. Tenkte å prøve ut Anti-Snap fra Redken i serien Extreme for å samle tuppene slik at jeg slipper å føne. Er av den bedagelige typen, kjedelig å føne håret zzz. Verkar som om me har mykje av den same hårtypen! Eg har brukt Redken Allsoft, men den vart håret veldig nedtynga av... Skal sjekke ut den du nemner. Er maroccan oil lik Biosilk, veit du noko om det? Eg kjøpte eingong ein sånn fønebørste, men den rotar håret seg berre inn i og eg får den knapt nok ut igjen. Er det lett å handtere den du har som er på fønaren? Me er visst same type ellers også, vil helst gjere minst mogeleg...dumt me fekk ein slik krevande hårtype... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 9. august 2012 Forfatter #23 Del Skrevet 9. august 2012 Ja, ei lenke til fønebørsten var lurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 9. august 2012 Forfatter #24 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg vet ikke hvilke merker som er bra på fønebørste, jeg er ute etter en ny selv, den jeg har er ikke kraftig nok. Hadde en før som gikk i stykker, den var bra, husker ikke merket, kjøpte den hos en eller annen frisør. Mitt inntrykk er at det ikke er så stort marked for fønebørster, har ikke sett så mange av dem rundt omkring. http://bloggfiler.no/hairintime.blogg.no/images/1212716-7-1316024192140.jpg Det er ein slik børste eg har, men då separat frå fønaren. Tullar denne seg ikkje inn i håret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 10. august 2012 #25 Del Skrevet 10. august 2012 Det er ein slik børste eg har, men då separat frå fønaren. Tullar denne seg ikkje inn i håret? Den tuller seg ikke inn i mitt hår, har skulderlangt hår :-) Har kanskje hendt et par ganger at det har skjedd. Da tar jeg av føneren og drar litt i håret med fingrene, løsner kjapt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 10. august 2012 #26 Del Skrevet 10. august 2012 Verkar som om me har mykje av den same hårtypen! Eg har brukt Redken Allsoft, men den vart håret veldig nedtynga av.. Har prøvd Redken All Soft og for lenge siden, likte den ikke noe særlig, kunne like gjerne brukt en billigsjampo :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 10. august 2012 Forfatter #27 Del Skrevet 10. august 2012 Den tuller seg ikke inn i mitt hår, har skulderlangt hår :-) Har kanskje hendt et par ganger at det har skjedd. Da tar jeg av føneren og drar litt i håret med fingrene, løsner kjapt :-) Eg er så usikker på korleis eg skal halde børsten når eg fønar. Om håret liksom skal krøllast på...kanskje eg skal søkje opp ein video på youtube som kan vise... Eg er nemleg redd for at eg må klippe av tustar her og der dersom børsten set seg fast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 10. august 2012 #28 Del Skrevet 10. august 2012 Eg er så usikker på korleis eg skal halde børsten når eg fønar. Om håret liksom skal krøllast på...kanskje eg skal søkje opp ein video på youtube som kan vise... Eg er nemleg redd for at eg må klippe av tustar her og der dersom børsten set seg fast Neii, du må ikke klippe av, med mindre håret ditt er veldig vanskelig! Jeg bryr meg ikke om hvilken retning jeg føner håret, utenom håret bakerst. Jeg må ha litt oomph og volum bak i der, så jeg legger håret liksom oppå den og ruller inn. Umulig å forklare :-P slik at håret får volum i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #29 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg skjønner fremdeles ikke hvordan den fønebørste skal fungere? Blåser den luft liksom? Anonym poster: 4be5683e5118f145d72726a97c5436b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #30 Del Skrevet 10. august 2012 Bruk heller hårføner og rundbørste. Anonym poster: 3c571b35da14a45d718608cd8e19c50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå