Gå til innhold

Hva ønsker du å gjøre, men som du alikevel ikke kommer til å gjøre?

Gjest Candy Pie

Anbefalte innlegg

Gjest Stjerner og planeter

Jeg har ikke så mye jeg ønsker å gjøre som jeg ikke gjør (bortsett fra sex med 3-4 damer samtidig, men HAR man egentlig lyst til det? I dont know)

Men jeg kan svare deg på noen spørsmål rent praktisk, siden jeg tross alt er Skogmann.

Jeg ser du er veldig opptatt av dritt. Og dritt er ikke noe stort problem i skauen. Du trenger heldigvis ikke drite i buksa. Med mindre du er veldig redd for å drite i buksa hvis du møter på elg eller bjørn, og da bruker bleie, så behøver du strengt tatt ikke det.

Drite kan du i praksis gjøre HVOR SOM HELST. Men ofte velger man å drite litt vekk fra der man camper og spiser og sover. En annen gladnyhet er at du ikke TRENGER tørke opp dritten til bikkja. Dritt er som du kanskje vet biologisk, og nedbrytbart. Etter ett par uker så er det borte av seg selv. Utrolig! Dersom bikkja mot all formodning skulle drite i campen, så gjelder samme regler som dersom hunden skulle drite i huset. Du trøkker trynet dens ned i dritten og..nei, vent. Ikke det.

Du vasker deg i bekker, elver og sjøer. De er som regel meget reine. Vær forsiktig med å ikke drikke fra stillestående vann, og jeg ville strengt tatt kanskje droppet å drikke rett fra elver og bekker i nordmarka/østmarka. Kok vannet først.

Du tar ikke med så mye skift. Du kan vaske i den samme elva/bekken/vannet du vasker deg selv i.

Men viktig med variert garderobe. Varme klær, og klær som tåler vann.

Som accessori til retningssans ville jeg ha anbefalt et kompass og kart. Personlig stoler jeg aldri på retningssansen, da jeg alltid tror nord er sør og omvendt. Du nevner du er mørkredd, men mest inne. Flott, du er utendørs i naturen!

Sånn. Da som vi har løst disse praktiske problemene så er det bare å begi seg ut på eventyr! ;)

tørre fystikker er no det viktigaste du tek med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta med meg mann og barn og flytte til et koselig lite hus på landet i Italia. Fornuften sier at jeg bør la vær... Men hvis jeg vinner i Lotto gjør jeg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studere i Storbritannia. Veldig lyst, men har studert for lenge til at det er realistisk, og ikke får jeg mer støtte fra Lånekassen heller etter neste år.

Mvh Yvonne :heiajente:

Dette er min drøm også, angrer på at jeg ikke har gjort det tidligere! Nå tar jeg meg sammen og har bestemt meg for å kjøre på neste år. Bli med! ;) Jeg er også lærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selge alt jeg eier og flytte ut i villmarka. Har alltid følt en tiltrekning mot naturen og jeg elsker å være i skog og mark! Elsker å bruke ressursene som naturen tilbyr, plukke bær og sopp, fiske, ønsker også å lære å jakte - ta jegerprøven! Jeg føler vel også en tiltrekning mot å leve et liv uten bekymringer om å ikke ha god nok utdanning, ikke tjene "nok" penger, press fra den moderne verden? Bare leve av og med naturen!

eller

Starte en liten, intim og koselig kafé hvor jeg selger kaker og bakst! Elsker å bake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å skrike til kundene at om de ikke bruker den forbanna skillepinnen stapper jeg den oppi rassen deres:P (Ja, ja, vet jeg bør følge bedre med selv, shut it:P)

Men sånn seriøst; har veldig lyst til å studere i utlandet, men så traff jeg jo en fantastisk mann da og han kvier seg for å bli med til utlandet, og jeg klarer ikke avstandsforhold til varmeflaska mi<3 ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...