Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, dette er et kleint spørsmål - eller, egentlig ikke, men jeg kommer altså fra ei veldig lita bygd med lite utvalg, mye bygdesladder og jantelov, pluss et miljø der nettdating blir sett på som kjempeflaut.

Jeg er en 18 år gammel jente som har stort sett vært singel hele livet, nettopp på grunn av at jeg kommer fra en liten plass som ligger veldig godt isolert fra "resten av den norske befolkning". De fleste rømmer herifra i en alder av 16 og kommer tilbake i 40-åra... ok det er ikke helt innenfor min aldersgruppe, for å si det sånn.

Jeg regner meg selv som helt normalt attraktiv, helt normal personlighet og ganske gjennomsnittlig på alle plan, så det burde være noen der ute for meg, da jeg ikke er ekstrem på noe vis. Nå er jeg luta lei av singellivet og proppfull av hormoner og Hollywood-idyll om "den store kjærligheten", og ønsker å treffe gutter på et eller annet vis. Det store spørsmålet er hvordan?

For det første kunne nettdating være greit, men det er så mange raringer der ute at jeg er veldig skeptisk, pluss at jeg kommer til å bli sett på som klin desperat (noe jeg egentlig er, men vil jo ikke ha det stemplet i panna...) hvis noen bekjente finner profilen. Dessuten kjenner jeg til svært få datingsider og andre muligheter. Uansett virker det som at sider som match, møteplassen, etc. er for folk litt utti åra, om dere skjønner... hehe, no offence, jeg har ikke vært der inne, så jeg burde egentlig ikke uttale meg.

Er det noen der ute som har tips, eller noen som er i samme båt?

Anonym poster: 0d6f3095b13bf78b1bd259eabe6c8ab4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*dytte, dytte*

AnonymBruker
Skrevet

Enten er du nødt å flytte, reise ut på byen, melde deg inn i noe klubber, aktiviteter eller bare prøve nettdating! :)

Syns nettdating er veldig bra. Har lest om maange som har funnet lykken der. Det beste ved det er at du kan snakke så mye med personen, for å finne ut om det er verdt å møtes.

Anonym poster: 1d421a05cb9f6ecde46d54f934ce3777

Skrevet

Enten er du nødt å flytte, reise ut på byen, melde deg inn i noe klubber, aktiviteter eller bare prøve nettdating! :)

Syns nettdating er veldig bra. Har lest om maange som har funnet lykken der. Det beste ved det er at du kan snakke så mye med personen, for å finne ut om det er verdt å møtes.

Skulle veldig gjerne ha flyttet, og planlegger allerede å flykte til neste år. Har allerede ordnet meg noen avtaler, så det gleder jeg meg til.

Men vet noen hvilken side som passer bra for en 18-åring, uten å være like trashy som deiligst.no og sånt?

Skrevet

Skulle veldig gjerne ha flyttet, og planlegger allerede å flykte til neste år. Har allerede ordnet meg noen avtaler, så det gleder jeg meg til.

Men vet noen hvilken side som passer bra for en 18-åring, uten å være like trashy som deiligst.no og sånt?

Det er bra. :)

Hmm, hva med å prøve:

- sukker.no

- decate.no

- møteplassen.no

Skrevet

Du vil treffe gutter ja? Bare skriv med nicket ditt, så kontakter jeg deg på PM.

Anonym poster: cc00697f97eacb6ecec4497e45417527

Skrevet

Du er så ung at du heller bør vente til du har "flykta".

Og glem aldri hvor vanskelig det er med stor avstand.

Skrevet

Tror nettdating kan gi deg mer problemer enn lykke. Jeg er 24 og bor i Oslo området, de jeg har møtt fra nettdating har vært helt håpløse.

Bare vent til du får flyttet, og møt folk i det virkelige liv :)

Om du kjenner noen som bor mer sentralt kan du kanskje ta noen langhelger hos de i mellomtiden? Dra på byen osv, møte folk :)

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Hvis du skal studere til neste år kan du jo bare vente.

HVis du prøver nett-dating og noen kommenterer det kan du jo bare si som sant er at "alle menna/guttene her suger jo"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...