Gå til innhold

Studentbolig ved BI - Oslo. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Noen her som ønsker å dele siner erfaringer med å bo for seg selv i studentbolig ved BI i Nydalen?

Jeg har flere ganger fått denne tanken om å flytte ut og få et rolig studieliv. Prisene varierer visst fra 3000 til 7000 kr..,- men får man ekstra i stipend dersom man bor alene,- og ikke bare hos slekt (se bort fra foreldre her) ?

Noen vil synes dette er rart, men for de med foreldre som ikke er fòr flytting, så får jeg ofte lyst til å slå til med å bare pakke alt i kofferten natten før,- sove hos en god venninne og bare flytte ut dagen etter. Det er virkelig ikke sunt for meg å bo her lenger nå. Er 22 år.

Merkelig nok har jeg alltid dårlig erfaringer med umodne KG- brukere her som kommer med frekke tilbakemeldinger. Jeg vil helst at dette forumet blir foruten. Usakelige kommentarer kan heller beholdes for deg selv. Er ingen grunn til å spamme dette stedet med tull. Så var det sagt.

Noen som ellers har vært i samme situasjon som meg, når det gjelder flytting? Hvordan har det evnt. gått?

Anonym poster: 45f43f9e5a50f48f29ec12aa67184530

Videoannonse
Annonse
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer fra BSN hvis det er der du mener.

Gjest Swipper
Skrevet

Jeg har ikke bodd på BSN, men flere av mine venner gjør det og har kun gode erfaringer de og. Der koster det vel ca 4000 mnd så har du jo fortsatt penger å leve for uten å blakke deg helt!

• Liker 1
Skrevet

Fullt lån er fullt lån, uavhengig av hvor du bor så nei du vil ikke få mer penger fra Lånekassen.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...