April Skrevet 17. februar 2004 #21 Skrevet 17. februar 2004 Jeg vil også ha sånn type kake, har lånt et par bøker fra Wilton (cacas) og det er så mye fint der..Får bare håpe jeg finner en eller annen som kan lage den til meg! Men først må jeg bestemme meg for hva jeg vil ha, lyst på sjokoladekake dekket med fondant..Vet ikke helt hvordan det smaker da!
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 17. februar 2004 #22 Skrevet 17. februar 2004 Vi skal ikke ha amerikansk bryllupskake, den er fra Pascal, men vi skal ha en amerikansk kake ved siden av. Her er den - den er nyyyydelig!!! http://www.cakesbydesign.cc/IntimateOccasion.jpeg
April Skrevet 17. februar 2004 #23 Skrevet 17. februar 2004 :o Lille Lotte..Den var kjempe flott!!Hm, sånn vil jeg ha også!!! *skrive ut bilde av Lotte`s kake*
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 17. februar 2004 #25 Skrevet 17. februar 2004 Etter omfattende søk og let og x antall telefoner rundtomkring, fant jeg ut at http://www.kakedesign.no/ kunne de lage kaken for meg!! 850,- for 30 cm i diameter. Synes ikke det var ille i det hele tatt, særlig med tanke på hvor flott den er!!!!
Jens Skrevet 17. februar 2004 #26 Skrevet 17. februar 2004 Lille Lotte Hvor holder de til?Det er akkuratt sånn jeg vil ha, og det var jo billig! Da jeg leste om dem, virket det som om det var ett kurs.
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 17. februar 2004 #27 Skrevet 17. februar 2004 Hun dama holder til på/i Ballangen, men var av og til i Oslo. Jeg fikk også inntrykk av at det var mest kursing de drev med, men sendte henne en mail og joda, hun kunne lage sånne kaker hun!!! Just my kind of luck for once!!!
liv-b Skrevet 17. februar 2004 #29 Skrevet 17. februar 2004 Jeg vet at hun som har www.dinkake.no siden lager amerikanske kaker. Hun sa at hun elsker utfordringer, så hvis man har bilde av drømmekaken, forsøker hun seg gjerne på den Hun laget en nyyydelig kake til mitt bryllup med cala liljer (som brudebuketten min) og sommerfugler på (bare fordi jeg alltid har hatt dilla på det) Hun holder til litt utenfor Bergen også :-)
Saeria Skrevet 17. februar 2004 #30 Skrevet 17. februar 2004 Jeg vet at hun som har www.dinkake.no siden lager amerikanske kaker. Hun sa at hun elsker utfordringer, så hvis man har bilde av drømmekaken, forsøker hun seg gjerne på den Hun laget en nyyydelig kake til mitt bryllup med cala liljer (som brudebuketten min) og sommerfugler på (bare fordi jeg alltid har hatt dilla på det) Hun holder til litt utenfor Bergen også :-) Plutselig så vet Saeria hvem som skal få lage kaken når hun en gang skal gifte seg. :D De så ikke bare flotte ut, men namme ut også.. *Slafs*
Peluche Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #31 Skrevet 17. februar 2004 Jeg vet at hun som har www.dinkake.no siden lager amerikanske kaker. Hun sa at hun elsker utfordringer, så hvis man har bilde av drømmekaken, forsøker hun seg gjerne på den Hun laget en nyyydelig kake til mitt bryllup med cala liljer (som brudebuketten min) og sommerfugler på (bare fordi jeg alltid har hatt dilla på det) Hun holder til litt utenfor Bergen også :-) Er det ikke du som har snart-gift? Dere kjenner vel hverandre, så da kan du vel gå god for at hun lager skikkelige greier? Helt topp med noen i Bergensområdet ihvertfall, takktakk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå