Gå til innhold

"Amerikanske" kaker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor (fortrinnsvis i Bergen, men for andres del kan jo alle tips tas med) får man "amerikanske" kaker? Alle lager vel de tradisjonelle marsipankakene i tre etasjer, men jeg vil ha en sånn amerikansk en som ser ut som den ikke er beregnet til å bli spist :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid lurt på hvordan man spiser de der jeg. :ler:

Skrevet
Jeg har alltid lurt på hvordan man spiser de der jeg. :ler:

Først vises de frem sånn at alle kan beundre. Så tas de med ut på kjøkkente og deles opp i passelige stykker. Ser for meg at de har liggende en motorsag til dette formålet :ler:

Skrevet

Ragnhild skrev

¤Arwen¤ skrev:

Jeg har alltid lurt på hvordan man spiser de der jeg.

Først vises de frem sånn at alle kan beundre. Så tas de med ut på kjøkkente og deles opp i passelige stykker. Ser for meg at de har liggende en motorsag til dette formålet

:klappe:

Skrevet

Du kan få kjøpt en slik kake på Favoritt konditori i Akershus.

Jeg har selv bestilt en slik med vintertema :danse:

Skrevet

Takk... jeg får hyre privatfly til hentingen ;-) De må da kunne lage sånne på forespørsel på et vanlig konditori også? Hvilke bra konditori er i Bergen da?

Skrevet

Det er jo mange gode i Bergen, hva med den som ligger i sidegaten til Tinghuset, også ligger det en på Danmarksplass rett ved Spar butikken, De er visst knalldyktige :idesmil:

Skrevet

Snurre

det er sånn kake jeg også vil ha!!liker ikke de norske med stativ etc..Hvor mye betaler du for din, og har du noe bilde?

Skrevet

Jeg betaler ca 2500 kroner, har ikke noe bilde for øyeblikket, men fant faktisk kaka mi er på KG siden. En skrev sjekk denne vinter kaka :tommelsmil:

Skrevet

Der er jo drømmekaken min!!!Skal kontakte dem med en gang!

Skrevet

snurre, sorry for masingen men

finner så mange telefon numre til dette konditoriet. Har du ett telefon nummer?

Skrevet

Må bare si at det blir et lite stativ, men som blir lagt inn nesten usynlig. Grunnen til dette er at hvis du skal ha krem i kaken blir den en smule bevegelig :sjokk:

Skrevet

Sukk, ytterst sjelden jeg synes folk som bor på østlandet er heldige ;-) men akkurat i denne sammenheng er dere det... :roll:

Skrevet
Jeg betaler ca 2500 kroner' date=' har ikke noe bilde for øyeblikket, men fant faktisk kaka mi er på KG siden. En skrev sjekk denne vinter kaka :tommelsmil:[/quote']

:oops: Var meg det... 8)

Skrevet
Her er det også flust av skikkelige amerikanske bryllupskaker
Skrevet

Jepp, akkuratt sånn jeg vil ha. Trodde bare ikke de laget sånne i norge!Nå ble jeg glad!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...