Gjest asanti Skrevet 9. august 2012 #21 Skrevet 9. august 2012 mac er INGEN spillemaskin. monterer du selv koster det rett under 5000 kroner for en god spillemaskin som kan leve lenge, og som kommer til å takle alle utvidelser sims3 måtte klekke ut. Hvorfor mener du det?
Gjest EryMax Skrevet 9. august 2012 #22 Skrevet 9. august 2012 Fordi mac contra en skikkelig spill pc er bare leketøy. Å Sims 3 har endel bugs på mac, da spillet egentlig er laget for Windows
TheHairyToothfairy Skrevet 9. august 2012 #23 Skrevet 9. august 2012 Hvorfor mener du det? Fordi mac'en koster en shitload med penger bare for å få det bildet av et eple utenpå, i forhold til hva maskinkraft som er under skallet - kontra hva som er under skallet. Og, ikke minst - ta en tur innom Steam. Se hvor mange spill du får til PC. Så kan du sammenligne hvor mye du får til Mac. 1
Minttu Skrevet 9. august 2012 #24 Skrevet 9. august 2012 Fordi mac'en koster en shitload med penger bare for å få det bildet av et eple utenpå, i forhold til hva maskinkraft som er under skallet - kontra hva som er under skallet. Og, ikke minst - ta en tur innom Steam. Se hvor mange spill du får til PC. Så kan du sammenligne hvor mye du får til Mac. Det er jammen sant.. Du kan få noe mye bedre til en billigere penge om du kjøper pc. Så, det der er enda en grunn til at jeg ikke har noe apple greier og ikke kommer til å få det Men, folk ska få kjøpe hva dem vil for min del.
Gjest meh Skrevet 10. august 2012 #25 Skrevet 10. august 2012 (endret) Hvis du vet om noen som kan hjelpe deg eller er over middels datakyndig selv så vil jeg anbefale deg å kjøpe delene og montere PCen selv, du sparer en god del penger på det ettersom at leverandøren slipper leddet med å montere den. Som CadillackJack sier så vil du få en god spillmaskin for 5,000 hvis du monterer selv. Den vil kjøre alle nyere spill, riktignok sannsynligvis ikke på høyeste grafikk, pluss at du kan enkelt oppgradere PCen ved å bytte ut komponenter hvis det skulle være behov for det. Endret 10. august 2012 av meh 1
Gjest EryMax Skrevet 10. august 2012 #26 Skrevet 10. august 2012 Hva om TS ikke kan montere PCer? Å derfor vil hun ha en som er ferdig
Azura Skrevet 10. august 2012 Forfatter #27 Skrevet 10. august 2012 Jeg har den EryMax linker til her og den kjører Sims 3 så det suser. Nå skal det sies at jeg valgte et hakk bedre skjermkort enn det som var satt som standard og kjøpte 4 Gb ram ekstra, men det kostet meg vel bare et par hundre kroner ekstra og var vel verdt pengene. Gleder meg som en unge til overnaturlig og årstider! Interessant Hvilke innstillinger kjører du på, og bruker du mods? Min bærbare (Dell Studio ett-eller-annet, 4 GB ram, 2.10 GHZ, husker ikke hvilket skjermkort) dugde helt fint med noen tilleggspakker, det skar seg da jeg fikk Kjæledyr og Generasjoner, og begynte å bruke mods. Overnaturlig blir konge! :D Er sjøl ikke så overgira på Årstider, men kjenner jeg meg sjøl rett så kommer jeg til å skaffe det å Den der er nok ikke dum! Mye GB og bra GHz, også så billig a gitt. Så klart er 4000 en del, men det er ikke så ille for en pc. Jeg har en HP Pavilion dv6 bærbar, med 6GB ram og 2.50 GHz, her kan det lagge litt men tror det gjorde det verre en stund pga spillet i seg selv og ikke pc'n. Jeg spiller ikke med alle innstillingene på det meste, og pc'n drar det ganske så bra altså. Så en pc på nivå med den som ble linka til skal jammen være bra nok Hvert fall i sammenligning av de andre i samme prisklasse. Ellers virker den som ble linka til litt lenger oppe, den fra komplett, bra! Jeg syns ikke 4000 var så ille, ble heller positivt overrasket Hvis du vet om noen som kan hjelpe deg eller er over middels datakyndig selv så vil jeg anbefale deg å kjøpe delene og montere PCen selv, du sparer en god del penger på det ettersom at leverandøren slipper leddet med å montere den. Som CadillackJack sier så vil du få en god spillmaskin for 5,000 hvis du monterer selv. Den vil kjøre alle nyere spill, riktignok sannsynligvis ikke på høyeste grafikk, pluss at du kan enkelt oppgradere PCen ved å bytte ut komponenter hvis det skulle være behov for det. Hmm, tror faktisk jeg har det. Har en gamer i familien som atpåtil er elektriker, så han burde være kvalifisert ;P
Gjest EryMax Skrevet 10. august 2012 #28 Skrevet 10. august 2012 Interessant Hvilke innstillinger kjører du på, og bruker du mods? Min bærbare (Dell Studio ett-eller-annet, 4 GB ram, 2.10 GHZ, husker ikke hvilket skjermkort) dugde helt fint med noen tilleggspakker, det skar seg da jeg fikk Kjæledyr og Generasjoner, og begynte å bruke mods. Overnaturlig blir konge! :D Er sjøl ikke så overgira på Årstider, men kjenner jeg meg sjøl rett så kommer jeg til å skaffe det å Jeg syns ikke 4000 var så ille, ble heller positivt overrasket Hmm, tror faktisk jeg har det. Har en gamer i familien som atpåtil er elektriker, så han burde være kvalifisert ;P Jeg vil så gjerne bygge min egen maskin, men jeg har ikke plass til noe stasjonær PC. Da må det bli på spisebordet eller kjøkkenbenken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå