AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Sitter her i pengeklemma og tankene spinner. Skal nok gå greit til slutt da, og jeg har ikke "gutts" eller samvittighet til å gjøre noe galt, altså Lurer på; hva ville dere gjort om dere skulle tjene mest mulig penger på kortest mulig tid? Først og fremst på kriminell måte, men lovlige ting kan også nevnes (så kanskje jeg får noen brukbare tips også). Anonym poster: 9d0fd2a7fc73a4a8bb8eb68d9eb3e828
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Ulovlig: Jobba svart. Masse. Hadde ikke klart å rana en bank uansett. Lovlig: Jobbe overtid. Eller finne en helgejobb..... næh...... Anonym poster: ff6a1b1302d72627d79764f6c5c1b9a9
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #6 Skrevet 9. august 2012 Aner ikke. Narkotikaverden er jo en del å hente i, men kan skje mye skummelt der. En tidligere klassekamerat av meg jobber svart som bilmekaniker hele dagen og selger dop på natten. Han har høyere inntekt enn min far som er en kjent politiker. Anonym poster: 2d7cd7b8fe2d5e7e2457624ef51aad3b
TheHairyToothfairy Skrevet 9. august 2012 #7 Skrevet 9. august 2012 Det er mange som har tenkt at de skulle skaffe seg raske penger ved å begynne med lysky bedrifter. Problemet er at dette også er en konkurranseutsatt bransje, og her bryr ikke konkurrentene seg om dette som har med arbeidsregelverk eller forrettningsrett i det hele tatt. Det samme gjelder deg, du har ingen klageinstans du kan gå til om du skulle føle deg utsatt for urettferdig konkurranse. Narkobeskjeftigelse er feks en av de tyngre interesseområdene for flere kriminelle "bedrifter". Ingen er spesielt ivrig på å gi fra seg sine kunder eller markeder, og det kan fort bli veldig kjipt i både lommebok og helse når de etablerte kommer og gjør visitt. Ran, krever mye utstyr og kompetanse. Ja, med mindre du skal rane gamle damer på fortauet - det blir du heller ikke rik av. Utpressing? Lykke til, du kommer til å trenge det. Du kan gjerne begynne stjele biler, det er faktisk ikke så vanskelig. Problemet er hva du skal gjøre med bilene du stjeler. Selge dem i deler? Det er sikre penger, men det tar tid. Selge dem videre til østeuropa? Det er å be om å bli loppet og/eller sodomert selv. Prostitusjon. Sikreste veien. Lykke til! 1
kubrak Skrevet 10. august 2012 #8 Skrevet 10. august 2012 Butikknasking innebærer neppe noen stor risiko. Også har vi smugling av røyk, alkohol osv
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #9 Skrevet 10. august 2012 Du kan jo lyve på deg kreft på en blogg og sutre i avisa, slik som Mirakela gjorde. Da renner pengene inn. Anonym poster: 0956cff6f2d67e466d53a1dfdabda2fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå