AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Hei jeg skal begynne i ny jobb i Stavanger snart og sliter med å finne en bolig å leie. Noen som har erfaring og tips om hvordan man finner boliger der? På finn ligger det nesten ingen boliger heller. Funker det å annonsere på finn med bilde av seg selv? Anonym poster: 30f0809627f9fb01b2b17ea88a5f43f8
Gjest babyfirefly91 Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 (endret) er fra stavanger og bor her, har slitt med det samme som deg. august er den VERSTE mnd å finne bolig pga alle studentene, men vil anbefale å legge ut annonse på finn der du skriver litt om deg selv og tar med et fint bilde, har du bodd i leilighet før skriv gjerne at de kan få referanse fra tidligere utleier(hvis det er greit for dem at du bruker dem som referanse) slik fikk jeg og samboeren kapret leilighet til 7500kr. mye mindre konkuranse hvis du legger ut annonse selv, da de som ringer deg gjerne vil ha akkurat DEG Endret 9. august 2012 av babyfirefly91
Tvist Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 Jeg bor litt utenfor Stavanger. Det er for eksempel gode bussforbindelser til Randaberg og Sola, og tog til Sandnes.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 er fra stavanger og bor her, har slitt med det samme som deg. august er den VERSTE mnd å finne bolig pga alle studentene, men vil anbefale å legge ut annonse på finn der du skriver litt om deg selv og tar med et fint bilde, har du bodd i leilighet før skriv gjerne at de kan få referanse fra tidligere utleier(hvis det er greit for dem at du bruker dem som referanse) slik fikk jeg og samboeren kapret leilighet til 7500kr. mye mindre konkuranse hvis du legger ut annonse selv, da de som ringer deg gjerne vil ha akkurat DEG Tusen takk for tips Fikk du mye respons på annonsen? Og hvordan klarte du få det så billig, bor du usentralt da? Var det i august? Anonym poster: 30f0809627f9fb01b2b17ea88a5f43f8
Gjest babyfirefly91 Skrevet 9. august 2012 #5 Skrevet 9. august 2012 Tusen takk for tips Fikk du mye respons på annonsen? Og hvordan klarte du få det så billig, bor du usentralt da? Var det i august? Anonym poster: 30f0809627f9fb01b2b17ea88a5f43f8 nei det var ikke i august, men vil uansett anbefalet å legge ut annonse fikk vel 5-6 telefoner fra rundt om hele stavanger, vi valgte å ta en på Våland for den var greit stor,billig iforhold til mye annet og sentral(alså du får nesten ikke mer sentral plass utenom midt i sentrum som er 5 min unna) i annonsen skrev jeg at vi trenge gode bussforbindelser,betale max.8000kr internett+tv måtte være inkl. og at vi var rolige,ordenspersoner osv (skrøt oss opp litt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå