Gjest AnnikenSi Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Haha, tok ikke lange tiden før jeg ikke skjønte noe av Studenweb. Har i grunn planer om å vente med studiestart med å styre med fagvalg o.l fordi vi sikkert får hjelp med det da, men vil gjerne ha litt oversikt(kontrollfreak som jeg er). Jeg skal for øvrig studere psykologi(bachelor). Det jeg lurer på er om jeg må velge et tema til i tilegg til exfac og introduksjon til psykologi, siden det står "legg til emne" i registreringsgreia(Merker at jeg er veldig god til å forklare nå.. ) og er det noen som i det hele tatt kan gi en god forklaring på hvordan i all verden man registrerer seg i det hele tatt? Ikke det at det er krise siden vi sikkert får hjelp, men liker å ha alt under kontroll -- som sagt
Rosa Sitron Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Hei, du skal nok ikke ta flere emner, da PSY 1000 er 20 sp. Du kan selvfølgelig melde deg opp i noe ekstra om du føler du har kapasitet til det. Se gjerne her http://www.uio.no/studier/program/psykologi/oppbygging/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå